ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg under oktober 2009

Av Therese - 31 oktober 2009 23:16


Vaknade tidigt som vanligt :P. Och Fia väcker mig på sina roliga sätt xD haha. Blev väckt utav att hon skrämmde mig xD haha! Gick upp halv 10 då hennes mamma höll på och gjorde halloweenpumpor med Fias syster och en granne till dom :). Vi kollade bara på när hon ska ut dom :p


Såhär blev dom :)


  



Dagen gick skitsakta och vi gjorde inte allt för mkt utan bara chillade :p. Vi åkte med till Misterhult kyrka och tände ljus :). Men innan det hämtade vi Lorentz & M.Sakarias skiva hos Marcus som han fixat :D. Var ju tvugna och prentta in låtarna för på kvällen åkte vi till Hultsfred på Rookie och kolla på Lorentz & M.Sakarias :D. Fy fan vad bra dom va eller :O!!! Vi åt pizza iaf inna vi åkte och kollade på dom :). Några kort blev det oxå bland annat ;D.


  


  


  


Jag kom hem halv 2 och var skittrött då kan man ju säga ;).


  

Av Therese - 28 oktober 2009 19:32


Jag kan iaf säga lite om hur det varit hos Sophia för det kommer inte bli lika långt ;) haha.


När jag kom till henne runt 19 eller något så låg vi och pratade och skrattade och hon berättade om lite när hon hade varit ute i lördags ;). Hon blev glad av halsbandet jag köpte till henne och jag köpte ett till mig med :).


  

Idag vaknade jag av att Sophia ligger och petar på mig och gör störaden ljud och jag blir arg och bara vänder mig om igen haha xD. Hon fortsätter ju givetvis och jag kollar på klockan och den visar 08:50 och jag trodde fan hon skämtade med mig då :O. Helt död va jag :p haha. Sen säger hon att hon vil lha lite frallor så då va de bara att gå upp och klä på sig och kila ner till affären och köpa de :). Skönt med att man fick en solig morgonprmenad på köpet ;). Det v ar så fint när solen lyste som ni ser på bilden ;).


  

På vägen tillbaka igen :)


  

Gud så gott de va :).


  

Här går man på :p.


  

Efter frukosten gick Fia in i duschen och sen slappade vi lite till ;) haha.


  

Efter en lång stund så gör sig Sophia äntligen sig iordning som jag redan hade gjort ;). Jag knöt ihop denna på henne :).


Me :)


  

Jag vet att vi inte är som vi ska xD haha. Men jag älskar henne iaf! :) <3



Ska till henne imon igen :). Ska åka med mamma redan klockan 07:00 typ JÄSP :O haha. Hon åkte till sin darling vid kvart över 5 så åkte bussen med henne till stan halv 5 :) där pappa hämtade mig :p.


  

Av Therese - 28 oktober 2009 19:14


FYYYYYYYYYYYYYY FAAAAAAAAAAAAAN! Nu fuckade internet sig så när jag precis skulle publicera allt jag skrivit om Ullared så försvinner det! :'(. Hade skrivit sen 18:35 och så bara försvinenr allt! Ne nu komemr jag inte skriva om det igen det orkar jag bara inte! Det får bli imon eller ngt.....Usch vad tråkigt! Fan att det inte finns att det sparas automatiskt i utkast eller ngt :(.



Av Therese - 26 oktober 2009 22:22


Heeej på er alla !


Det fanns internet :D woho! Sjuuukt mkt folk det har varit idag :O. Ont i fötterna har jag som fan oxå xD haha.

Säger bara det med att vi har oturen med oss oxå. Bilen är lite sådär : /. Känns ju säkert när man typ är 100 mil hemmifrån eller ngt :O. Nä men så långt är det inte men långt är de :(. Fan vill vara hemma nu!!!! :'(


  

Av Therese - 25 oktober 2009 23:49


Nu är klockan väldigt mkt :O. Ska upp halv 6 imon :S men kommer inte lyckas med de ;). Skönt att man kan sova i bilen iaf :). Ni vet vilken sida nu ska läsa nu när jag bloggar genom mobilen :) hihi.

K o m m e r  s a k n a  S o p h i a  s o m  b a r a  d e n ! <3


     


Ska sova nu, hörs här igen på tisdag kväll om jag inte kommer hem allt för sent :)


  

Av Therese - 25 oktober 2009 14:50


Det är så höstigt väder ute som det kan bli! :O. Tråkigt regnrusk, okej det regnar inte men det är sådär blött och tråkigt. Håller och funderar på saker jag ska ha med mig inför imon. Ska typ åka bil i 5 timmar imon och min rumpa kommer somna efter typ 5 minuter :O. Nej men det är klart att de inte gör det men gillar inte att åka bil så läääääääääääänge. Gör inte det  varje dag om vi säger så ;).

Rätt länge sen jag åkte så långt :O.


  

Den vägen blir det imon då :p. Klicka på bilden så syns det bättre! :)


  

Av Therese - 25 oktober 2009 12:43


Imon åker jag till Ullared och ska shoppa! :D


Kommer blogga från mobilen och då får ni följa mig på http://theressse.blogspot.com/ som finns genom mobilen :). Kommer uppdatera med jämna mellanrum så kolla in där lite då och då ;).



  

Av Therese - 24 oktober 2009 20:39


Redigt snygg video ;)



  


Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards