ThereseCarolineBerg.

Direktlänk till inlägg 18 november 2009

Hit och dit upp och ner

Av Therese - 18 november 2009 19:58


Godagens gott folk!

 


Idag har det varit lite upp och ner. Det började med ner för vaknade och var jätteyr och tänkte först skippa att gå till skolan. Pratade med Sophia om det och hon fick mig att ta mig till skolan lite senare så kom inte iväg förens 9 då pappa kom och hämtade mig. Under tiden jag väntade och de så åt jag frukost och det blev bättre :). Om inte Sophia hade puschat på mig hade jag inte gått idag.

TACK FÖR DET! <3 


Det har varit lite sådär i skolan med, det blev ju inte en "bra dag" som jag sa igår att jag kände på mig att de skulle bli. Den blev så bra den kunde :). Följde med Sophia hem efter skolan och slutade ju innan tre så vi han ju med trebussen hem till henne :). Sen blev de lite strul med hur jag skulle komma hem sen men det löste sig det oxå! Som ni kanske märker har det varit lite strulig dag men helt okej ändå! :)


 

Lite såhär har man känt idag! (Bilden är inte från idag!)


  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese - 19 januari 2012 16:41

  Hej alla!   Nu är det såhär att jag har bytt blogg! Min nya blogg är - theresecaroliineberg.blogg.se  så det är bara att klicka in där och börja läsa där, om ni vill :)   Fårse om jag kommer tillbaka hit någon gång eller uppdaterar något ...

Av Therese - 11 januari 2012 23:19


  Ja jag var ju hemma hos kusinen idag och sällskapade honom med pappa så att det inte skulle bli allt för drygt för honom den stunden vi va där, som det annars hade blivit :). När han hade gjort klart läxorna tog han fram sin telefon och visade st...

Av Therese - 10 januari 2012 16:56


  Då va de tisdag, snart helg ju ;) mähähä!   Var med pappa till Lidl idag då han skulle handla lite till morfar. När det va gjort åkte vi hem med det till morfar, som för övrigt blev glad att jag var med :)   Imon ska jag hem till kusinern...

Av Therese - 8 januari 2012 23:15


  För mer än en timme sedan hör jag att familjen är i köket och gör kvällsmat. Jag ville också ha så jag gick ut och gjorde mig gooooooda mackor! Vart redigt gott faktiskt :)   ...

Av Therese - 8 januari 2012 21:03

  Har inte allt för mycket att säga så lägger bara upp bilder från gårdagen :)   Dagen började med att jag låg och spelade detta tills jag inte orkade längre :p   Blev att lyssna på musik :)   Märkte att Amaryllisen hade slagit...

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards