ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg under januari 2010

Av Therese - 31 januari 2010 22:07



  


Har suttit och kollat på sommarbilder lite och vill bara ha den där härliga värmen så man kan sola och bada, hand just having fun! ;)

 

 

 

     

Av Therese - 31 januari 2010 13:16

    

Godmorgon, eller ska man säga godeftermiddag? :)

 

Har iaf varit vaken ett tag och ätit en god frukost som blev två äggmackor :). Smakar alltid lika gott ;).

 

Tänkt att jag skulle gå in i duschen och se hur jag känner mig för just nu känns det sådär :/. Det är som om att det sitter en förkyldning i kroppen men inte redigt vill bryta ut :S.

 

DETTA FÅR BLI DAGENS LÅT! Bara för att det finns många goa minnen till den! :)

  





Av Therese - 29 januari 2010 23:41

  

Usch vilken huvudvärk jag vakande med och den har hållt i sig hela dagen :/. Blev då att vara hemma, tyvärr! Nu mot kvällen den har släppt, tack gode gud! Så just nu känner jag mig bara seg...

 

Right now.

 

Kollat på Let's dance och efter det började ju den nya serien Solsidan. Var det någon mer en jag som tycte den va bra?! :) Lite smårolig ;).

 

Lördag imon och det väntas komma mera snö här :O. Kollat vädret på aftonbladet förut och då stod det att det ska snöa onsdag till söndag nästa vecka! Hoppas inte det, pleeeease. Det kan få hålla sig kvar till sportloven är över sen kan det börja försvinna lite :). Det känns som det kommer ta evigheter innan allt har försvunnit, känner inte ni oxå det? Jaja, lite kul är det iaf att det har blivit en dundervinter och tänker då på hur mycket barnen lär uppskattat det :). Dom har nog kul i backen och jag ska inte säga annat än att jag har haft det! ;) haha.

 

 

Av Therese - 28 januari 2010 22:36

        

Vid halv 8 ivkäll var jag ute och tog de här bilderna på all snö!

 

Lånade syrrans uggs :)

 

Fint :)

 

Halv meter ju ;)

 

Om jag skulle gå rakt in i den snöhögen så skulle det gå till halsen på mig ungefär :p. Jag är liksom 180 cm ;)

 

Jag gick mot baksidan och jisses vad djupt det va :O

 

Som sagt ;) haha. Fick in lite snö ;D

 

Lite häftigt snön har kommit på trappen :p

 

Var tvungen att skrapa bort snön så jag kunde komma fram annars hade jag haft allt i uggsen ;) haha!

 

 

 

Lite mysigt vart det allt! :)

Och nu ska jag in i duschen och sedan får det bli till att sova :). Fredag imon, SKÖÖNT!

 

  

Av Therese - 27 januari 2010 21:48

     

Såhär har det blivit nu under hela dagen och kvällen. Just nu har det stannat av lite men kommer fortfarande vita flingor from the skky! Sammanlagt har det nog ta me sjutton kommit 2 dm :O. Kul det skulle vara om man blev insnöad ;).

 

 

 

 

Är skittrött! Har legat och chillat fram tv:n då Robinson gick ikväll :p. Det kommer imon igen ;).

 

Händer nu då? Vet inte? Sova? Ja kanske? Ne men det är lite tidigt ;) haha.

 

Av Therese - 27 januari 2010 17:22

  

Igår den 26 Januari var då Sophia fick körkort! :D

Fyyyyyyyy faaaaaaaaaaan så guttt för henne som hon har slitit :). Det är hon allt värd nu! :) GRATTIS! <3

 

Hon hämtade mig igår och så åkte vi hem till henne ;). Fy vilken härlig känsla det var när vi kommer där i bilen ;). Vi åkte ner till stan med till hennes kusin och så åkte vi ut och åkte lite :p haha. Var i stan ungefär 2 timmar ;D.

 

 

I morse så tog vi BIIIILEN till skolan (a) höhö ;). Skitgött :D alltså :). Och efter skolan idag så åkte vi och handlade lite mat och det blev hamburgare med bröd och pommes då vi sedan åkte hem till mig och lagade till det :).

När hon sedan skulle åka hem så fick jag borsta av bilen ;) haha. Men jag är ju lång så jag når lite bättre :).

 

Det har kommit skitmycket snö nu med :O. Värsta snöstormen är det :S. Vill ha våååååååååååår nu! :( Just nu känns den långt borta :/. Det har nog kommit 15 cm på bara några timmar :O.

 

 

Av Therese - 25 januari 2010 20:02

  

Nu har jag beställt detta! :)

 

 

Nu ska jag kolla lite på Guldbaggegalan.

 

Av Therese - 25 januari 2010 18:40

        

Morgonen kunde ju inte börja mer kattastrofalt!

 

Det var så att bussen var skitsen och kom vid 10 över 8 och ska vara här vid 8! Bussen som jag ska byta till och åka vidare till skolan hade redan åkt, skitkul! Blev skitstressad för skulle ju med bussen till Figeholm 08:35 och på den satt redan Sophia och väntade på mig. Sen var det massa strul på bussen som gjorde att det drog ut ännu mer på tiden och jag höll på att bli galen eftersom att jag nästa trodde jag skulle missa bussen. Efter mycket om och men så kom jag fram 4 min innan den skulle åka :O. TACK GODE GUD!

 

 

Vi kommer hem till henne och äter frukost och så tjatar hon om att hon ville ha godis vid halv 10 och frågade om vi kunde gå och köpa det men då sa jag NEJ :O haha! Kan ju inte komma ner och köpa godis halv 10 på morgonen xD. Så vi väntade till nästan halv tolv ;) då det inte gick längre :p.

 

Gullungen! <3

 

Vid 4 gick vi ner till hennes mormor och morfar som skulle in till stan likaså vi då för Sophia skulle tillbaka till sin man ;) haha. Jag mötte upp mamma på resecentum dör vi satt och väntade för jag skulle ha ett busskort :). Så skönt att ha det igen så man slipper att springa runt som en yr höna och leta efter pengar ;).

 

På tal om annat strul så HATAR jag min mobiltelefon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det är glapp till laddaruttaget IGEEEEEEEEEEEEEN!!! :@. Vill ha en ny telefon och det är NU! Fick ligga inatt och hålla i sladden till laddaren så att den fick kontakt. Var skittrött och ville bara sova men ville ju gärna ha en telefon som va nyladdad. SONY ERICSSON w760 i är bara SKIT rent ut SAGT! USSSSSSSSSSSSSSSCH!

 

Krusade även håret lite :)

 

Ikväll är det Paradise! WOHOOOOOOOOOO! ;)

 

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards