ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg under februari 2010

Av Therese - 27 februari 2010 18:31


Kom hem för över 1½ timme sen från Kalmar :). Hittade en balklänning! ;)

 

   

Utan band                  Med band

 

Det komemr bli så att jag inteska ha något band för den är finare utan tycker jag :) hihi.

 

Dagens shopping ;)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

  

 

  

 

 

  

 

 

 

  

 

  

 

  

 

  

 

Det var de hela för den här gången :p.

 

  

Av Therese - 25 februari 2010 20:33


Dom här är verkligen mina nya favoriter! Smakade dom förra helgen och blev helt galen i dom :D. Godaste ostbågarna jag ätit! Gillar med att den starka smaken av chillin kommer fram som eftersmak :p. Ska ta lite nu när jag ska se en dokumentär på 4:an :)

 

  

 

Kan rekomendera dom om man gillar starkt ;). Men dom är inte så starka så att det "brinner" i munnen :p. Då blir det inte gott :).

 

  

Av Therese - 24 februari 2010 20:03


Just precis det är precis var jag gör nu, äter glass mitt i kalla vintern :p. Men jädra vad gott det smakar ;)


  

MMMMMMMMMMMMM! ;)

  

Av Therese - 23 februari 2010 22:35


Vi åkte ut och tog lite bilder efter att vi ätit kvällsmat :)





   






   



  

Av Therese - 23 februari 2010 13:00


Såhär såg det ut när jag gick upp idag vid 10 :)

 

 

 

Vi har rätt så stor snöhög utanför köksfönstret nu haha!

 

 

Nu syns inte stammen längre :p.

 

 

Gjorde mig iordning direkt när jag gick upp och det var skönt :). 

 

Sitter här på golvet med datan på stolen och inte gör allt för mkt just nu. Ska ta och spruta sån där spray på mina stövlar som gör att de inte blir så blöta. För just nu blir dom det direkt och jag blir iskall om fötterna och blöt om dem.

 

            

Av Therese - 22 februari 2010 20:21


Somtimes it does'nt go all the way that you wanted!



 



Just some pictures.

 

  

Av Therese - 22 februari 2010 14:12


Sitter just nu vardagsrumemt och kollar på Extrem Home Makeover :).

Har dock varit upp en sen 10 då jag la mig i soffan och kollade på tv men då vart de inget kul. Vid 11 bytte jag till 2:an och då va hockeymatchen som repris mellan Svergie och Finland som gick i morse :p. Då fastnade jag vid den och gutt att Sverige vann med 3-0 ;).


Right now  


  

Av Therese - 21 februari 2010 18:51


Efter vi ätit åkte mamma, pappa och jag ut för att ta lite vinterbidler :). Hade tänkt åka till stugan men det var inte plogat så vi kom inte fram. Åkte då i stället över på andra sidan :). Enjoy :)





 



   


  


  


Såhär ser det ut på gården och runt omkring.




       




   


Ja vi har en hel del snö :p haha. Det tråkiga är att det ska komma ungefär 10 cm till imorgon :(. Phuhu!

 

Gjorde Risalamalta när vi kom hem och nu är jag bra mätt på det ett tag iaf :p hihi. Gott vart det oxå! ;)

 

  

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17
18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Skapa flashcards