ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg under april 2010

Av Therese - 26 april 2010 22:17


Hej allihoppa! :)


Idag är det den 26 April och det är min namnsdag idag :). Det var så kul för att alla barnen sa grattis till mig i kör på morgonsammlingen idag ;). Så söta är dom! :)


Håll med mig om att det har varit underbart väder idag! Så sjukt härligt och det har inneburit att vi varit ute mycket idag och det var kul :). Det bjussades på fika i vårsolen av en personal :). Trevligt! :)


Efter jag slutat gick jag hem till mormor och morfar igen då jag fick lite fika och lite pengar som namnsdagspressent ;). Mamma kom och hämtade mig där när hon kommit till stan igen och så åkte vi till Maxi där vi skulle köpa en färdig äppelpaj bara för att vi blev bjudna på det idag :). Det var så gott och det var ju så smidigt att göra det oxå framför allt ;). Bara lägga det i en form och sen skjuts in i ugnen :).


Klar :)


Självklart vaniljvisp till ;)


Så vart det bara att smaska i sig det goda :)


Detta är ICAS egna äppelpaj och den var jättegod :). Ett tips är att om det inte är så mycket kanel och man vill ha det så lägg på lite extra innan nu sätter in den i ugnen :).


           

Av Therese - 25 april 2010 14:42


God eftermiddag! :)


Tiden man vaknade idag var halv 11 och gick upp direkt och gjorde mig lite mackor och tog ett glas O'boy till de :). Åt frukosten i sängen medans jag låg och kollade på tv ;).Skönt att ligga och chilla framför tv:n som jag inte gjort på jättelänge :O.


Tänkt att jag skulle städa rummet men valde faktiskt i stället att gå in i duschen och göra mig iordning och sedan gå ut och kolla vad pappa gjorde :). Skitskönt ute och guuud vad man känner att sommaren är bara runt hörnet :).

  Fast just nu sitter jag ju då inne men ska ut sen igen skulle jag tro ;).


Så vart det jobb imon med och träffa alla barnen igen efter helgen ska bli redigt kul :)

Dom sprider en sådan glädjande energi :).


Men nu ska jag kila, vi hörs senare! :)


  

Av Therese - 24 april 2010 22:34


God kväll! :)


Har precis legat och kollat på Komisarie Winter som jag glömde att se i måndags.


Igår var vi tillbaka i skolan för att skriva det nationella provet i Svenska B. Det började vid halv 9 och jag och Sophia satt till halv 12 då vi skrev och tänkte så det knakade :p. Hoppas verkligen att det gick bra :).


Efter vi hade skrivit åktevi till Maxi då jag skulle köpa puder ;). Efter det åkte vi vidare till McDonalds och Mcdrivern och beställde lite käk :). Vi åkte ut till Ernemar men satt kvar i bilen och åt :p haha.


Jag tog en Big Mac som jag älskar! :) Har ätit McFeast i typ alla år och har tröttnat på den så nu har jag gått över till Big Mac :p.


Men Sophia tog en McFeast :)



När vi var klara med maten åkte vi och tankade hennes lilla bil som oxå vart hungrig ;). Det var fan inte roligt att tanka den för det SPÖREGNADE och blåste xD haha. Redigt jävla kallt va de och var bara att hoppa in i bilen så fort man var klar ;). Men det gick ju fint iaf :). Då var bilen redig att åka igen så då bar det av hem till Sophia där jag även sov över då :). Vi hade inte så speciellt mycket att göra så vid halv 12 gick vi och la oss i protest till att inget hände :p haha. Men vi somnade till slut :).


  

Av Therese - 24 april 2010 17:45


Lite skön feeling musik!


Alexandra Burke - All Night Long



DJ Earworm - United State of Pop 2009 (Blame It on the Pop) - Mashup of Top 25 Billboard Hits


Jay Sean - Do You Remember ft. Sean Paul, Lil Jon

 

Edward Maya & Vika Jigulina - Stereo Love


ItaloBrothers - Love is on fire


Hoppas det gillas!


  

Av Therese - 24 april 2010 17:24


Sitter fortfarande i vardagsrummet och har skitkul! :D. Eller inte :( huhu.


Gör ni för något då en lördag som denna? :)


        

Av Therese - 24 april 2010 14:06


Hej allihoppa!


Sorry for bad update! Varit så sjukt trött denna veckan så har inte orkat bara :). Men ska ta mig tid sen och berätta lite vad som skett :).


Är hemma nu för har sovit hos Sophia sen i torsdags :). Hade nationella i Svenska B igår och hoppas det gick bra!


Just nu sitter jag och lyssnar på http://various.mine.nu/radio/webplayer.php (y) :).

Men ska ta och äta grillat nu! :)


Just nu så sitter jag i vardagsrummet och diggar musik! ;)


     

Av Therese - 20 april 2010 22:23


God kväller!


Helt okej dag :). Gick hem till mormor och morfar en väldigt kort sväng och väntade på mamma där då jag skulle åka med henne hem :).


Nu sitter man här som vanligt och är dödens trött :p haha. Ska snart packa ner lite kläder till en utedag imon som blir av om det inte är allt för pissigt väder. Duschen blir det oxå nu om någon minut och efter det, SÄNGEN och SOVA! :). Det är ju till sängen man längar till från och det man går upp på morgonen, eller hur? :).


Ska ju börja vid 7 imon och det innebr att jag slutar vid 3 som kommer bli himmla skönt :). Sen blir det att åka till Kalmar :). Hoppas jag hittar någon studentklänning imon och om jag inte gör det blir jag fan leden! :( Phuhuh! Får ju paaniiiiik på de :/. Och skor har jag inte heller :S. Jaa det är så mycket att tänka på nu så det finns ju inte :O.


Nu är ögonlocken långt nere och ska verkligen dra mig nu :).

Hörs imon kväll! :)

Godnatt

 

  

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards