ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg under juni 2010

Av Therese - 29 juni 2010 12:15


God eftermiddag :)


Lika underbar dag idag som igår :). Fick ett sms av min pappas brors fru om jag och min syster Johanna ville följa med ner till sutgan där pappa och min farbror ska sjösätta båten idag och därav lite fika oxå :). Och självklart så ville man det, har inte varit där ner i år än :). Perfekt att ta lite fina bilder oxå ;) höhö. Kommer bli supermysigt :).


Så nu ska jag ta mig lite att äta och sen göra mig redo för hon kommer och hämtar oss vid 13:45 :).


  

Hörs när jag kommer hem :)


  

Av Therese - 28 juni 2010 18:14


Som sagt, svider som bara den i ansiktet och i armväcken xD. Så jävla det syns att jag legat ute idag ;D. Låg ju ute då som solen är som starkast! :D


Ont i huvudet har jag nu med så det blir en chill kväll :)


     

Av Therese - 28 juni 2010 15:15


Hej på er!


Vaknade vid halv 12 då jag kollade lite på facebook, Aftonbaldet och bloggar som är det första jag gör varje dag när datan stängs på :).


Inget hände så jag gik ut och la mig i solen ;). Så gutt att man kunde ta mammas solsäng att sola på :). Superbekvämt ;), sen så lyssnade jag på Rix Fm i mobilen så det har varit kanon där ute :). Skithett har det  varit och det svider i ansiktet nu så det finns inte så inget mer solning för mig idag inte :p. haha.





Underbar eftermiddag i solen!


Hoppas ni haft det lika skönt och kunnat tagit varit på solen som jag :)        


      

Av Therese - 26 juni 2010 23:29


Tidigare ikväll kollade jag på den här på en av Canal+ kanalerna och gillade den rätt mycket :).






Av Therese - 26 juni 2010 17:45


Hej alla!



Hoppas ni hade en trevlig midsommarafton med dom bästa! :)

Själv så blev det att följa med till farmor och farfar och gratulera honom :).

Det var ju lite kul och så för kusinerna fanns ju där men iofs så börjar dom bli så stora nu så de leker ju mycket för sig själva, men lite bus blev det iaf :). Fick blåsa upp en ballong till lilltjejan för hon tyckte det var så roligt när jag släppte upp den i luften och alla luft åkte ur så den for ju åt alla håll ;D haha. Det var underhållning för henne de :). Gosunge :). Efter några blås så blev man ju helt dum i huvudet och trodde fan jag skulle svimma xD haha. Så då fick det var nog med det ;).


Farmor och farfars jasminbuske som dofftar så sjuuuuuukt gott! :)  


Blev ju förståss jordgubbar oxå ;). MUUUUUUMS!  :)


På kvällen sen blev det att man bara satt där vid bordet och lyssna på vuxensnack, yeeeeeeeeeeeeeeeey! :D. NOT! Hade hellre gjort något roligare :). Men nu fanns det inget roligare att göra så då fick man vara där. Satt ju faktiskt hellre där än hemma för där fanns det inte så mycket mer att göra hehe.


Imon ska man på kalas igen. Kalas för kusinen som fyller 8 år :), han börjar bli stor nu grabben ;). Kommer ihåg då vi var och hälsade på när dom kommit hem från BB då var han inte stor eller snabb, fast han springer inte ifrån mig än ;).



Idag händer det inte så mycket heller och jag håller på att få spunket, vet inte vad jag ska göra :(. Tråååååååkdag! Ibland är det sol och ibland moln, men nu är det lite sol för stunden men den försvinner nog snart igen ska vi se. Känns som att allt är negativt idag, inget vill som jag vill. Skulle behöva städa rummet men vem orkar det? Inte jag iaf. Får ta det imon KANSKE :p. Kommer inte bli ror jag men måste! Ska byta lakan i sängen med, så joo det måste bli imon :). Therese ska städa rummet imon! :)


Ne nu funderar jag att gå ut till vardagsrumemt och kolla om det finns något kul att kolla på tv:n :). Hoppas! För håller på att dö av värmeslag här på rummet :O.


Byyyyyyyyyyye!


  

Av Therese - 23 juni 2010 23:15


God kväll :)


Sitter just nu här i rummet och har inte en ända lampa tänd så det är rätt så mörkt, det ända ljus jag har är från dataskärmen :). Ska ta och gå in i duschen och efter det blir det att sova. Ska upp tidigt imon och åka med Sophia hem och så blir det förmodligen att åka med mamma hem sen :)


Jag kan inte sluta lyssna på Darins låt som han gjorde till Victoria och Daniel i lördags på deras bröllopsdag :). Den är så jukt fin och älskar allt i låten! Man kan inte än annat bli kär i den för det blev jag när han sjöng den i lördagas :).



Lyssna och njut! Darin - Can't Stop Love


Godnatt :)


  

  

Av Therese - 23 juni 2010 16:52


Tjohej!


Kom hem från pickninkfika för snart en timme sedan. Det var med Sophia och hennes lillasyster :).

Skulle först åka till Gunnarsö med var så myyyycket folk :O så vi tog ett ställe ute vid mig i stället :).





Kärlek!



Ensam hemma är man för stunden, syrran är på Gunnarsö med hennes kompis, pappa jobbar och mamma är och handlar :). Men hon kommer väl snart hem skulle jag tro ;).  


  

Av Therese - 22 juni 2010 17:59


Godagens!


Hoppas allt är fint :). Själv är det bra här i sommarvädret :).

Intressant hur jag vaknade till idag då jag hör att det skakar till som fan ute och undrar vad det är :O. Sophia vaknade inte och hörde inget heller och fattar inte hur xD haha. Kunde ju tro att det var jordbävning så mycket skakade det och vibrerade :S hmmm..?


Nu ska jag snart äta maaaaaaaat är jättehungrig och mamma står ute i köket och lagar en av mina favoriträtter som är ris, sås och kyckling ;). Mums vad gott det ska bli kan jag lova er ;).


Ha de fint!


  

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards