ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg under september 2010

Av Therese - 19 september 2010 18:30


Idag blev det att gå upp tidigt och göra sig iordning för att åka till Kalmar med da family :p. Innan vi åkte dit så åkte vi och röstade jag, mamma och pappa :).


Kom ner till Kalmar vid 11 tiden. Åkte till Hansa City och gick där hela dagen. Åt en jättegod hamburgare på resturangen som låg på övervåningen som jag aldrig ätit på innan :p.


Dagnens shopping!






Dessa två par skorna kommer från Skopunkten!



Jeansleggingsen kommer från H&M och tröjan från Gina Tricot


Gina Tricot


Cubus


Lindex



Det var de hela ;)                   

Av Therese - 14 september 2010 11:28


Igår var jag inne på Telia med mamma och beställde mig en sån här ;).

Så seeeeeeeegt att vänta 5 - 4 veckor på att den ska komma ;D haha. Vill att tiden ska rinna på som bara den!!


  


  

Av Therese - 8 september 2010 17:47


Idag när pappa kom hem så gick han ut på altanen och så ser han igelkotten vara framme som bor i en lövhög under altanen :p. Den låg där och sov så sött! :D


När jag tog massa bilder på den så vaknade den till slut men låg kvar och va allmänt söt! :)





Visst är den söt Josefine?! ;D

           

Av Therese - 5 september 2010 14:29


Hej på er!


Hoppas ni har det bättre än mig just nu! Jag är genomförkyld och har feber :(. Min bästa vän nu är Lambi näsdukar :). Gick åt 3 paket av dom igår, sjukt jobbigt :(. Ögonen ranna hela dagen och det bara stack i näsan. Är helt igentäppt i öronen med och jag hatar när det blir så hehe. Men så blir det när man är förkyld, iaf på mig haha.


Det är bättre med skulderan nu iaf :). Något posotivt!


Kunde inte ha kalaset igår tyvärr :(. Det blev framskjutet till nu på lördag ist, hoppas att jag är så gott som friskt då :).

Av Therese - 3 september 2010 17:56


Inget är bra just nu. Ont i halsen, huvudet, skuldran och näsan rinner hela tiden! :(

SUCK THIS!


Har absolut inte tid med detta :(. Vill vara frisk och inte ha ont någon stanns. Men men, livet är väl så ibland. Allt måste ju dock inte komma på en och samma gång men det gjorde de denna gången.

Kalas för mig imon med "jippie" ! Okej jag vill ha det men känner ingen ork till det eftersom att kroppen min inte är 100 okej just nu, men bara att hålla tummarna till att det är bättre tills imon :). Knarkar typ tabletter hela tiden för att inte känna av skuldran.


  

Av Therese - 2 september 2010 18:44


Idag har det varit min otursdag lite kan man säga :(. Vaknade och hade ont i halsen att jag knappt kunde prata, skitkul verkligen!


Frammåt 4 tiden idag så gick jag in i duschen. Trodde jag inte skulle komma ut ur duschen när jag va klar för gjorde någon konstig sträckning så har SKIIIITONT i högra skuldran IGEEEEN!!!! Blir så förbannat le på att det ska komma med jämna mellanrum!

Kunde inte resa mig upp så satte mig på toalettstolen och så skrekk jag på syrran som kom. Där sitter jag och allvarligt storgråter för smärtan är så sjuk så det finns inte. Kan knappt andas så ont för det. Känns som att man har ilningar i skuldran precis som man kan sänna i tänderna ibland.



Nu när mamma och pappa kom hem så hade dom med sig posten in som jag inte varit ute och hämtat idag. Där låg det ett stort brev till mig :D. Där i låg det ett ENORMT grattiskort från Josefine! :). Det var som ett plåster på såret. Det kom verkligen lämpligt så att jag fick bli lite glad :). Tack så mycket för kortet! :)

Trodde inte att jag skulle få något i år eftersom att du har fullt upp i Jönköping nu och att du då skulle glömma bort de ^^. Det gjorde du ideligen inte! :) Så tack ännu en gång för det fina kortet :)



Det största koret än sålänge ;).   

Av Therese - 1 september 2010 21:29


Hej på er allihoppa! :)


De é ingen vanliga dag för det är Therese födelsedag HURRA HURRA HURRA HURRA!!! ;)



Oj! Texten syntes visst inte så bra :O. Men det går att läsa iaf om man flyttar sig närmre skärmen :)


Denna va de som låg i paketet :). Har redan börjat läsa i den och jag ÄLSKAR DEN!! :O. Har svårt för att lägga undan boken :p. Den här boken tycker jag alla tjejer ska läsa för ni kommer känna igen er på en del saker det är jag nästan 100 på :).


Det här kortet fick jag av Sophia älskling! :) <3


Marängswischen som vi åt efter maten :). Åt inte upp allt för jag höll på att sprängas :O hahahahaha! :D        

  

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards