ThereseCarolineBerg.

Direktlänk till inlägg 14 oktober 2010

5 år senare

Av Therese - 14 oktober 2010 19:46


Haha, där snodde jag din rubrik Josefine ;p.


Idag var det den bästa dagen på lääänge! Vill ni veta varför? Då ska ni de med :).


För 5 år sedan hittade jag en tjej på Olas hemsida när han var med i Idol haha! Hon heter Josefine och är lika gammal som mig, alltså 20 år :)


Vi har pratar med varandra på msn och sms (och pratar fortfarande) alla dom här 5 åren men aldrig pratar i telefon som är lite komiskt att vi inte gjort haha :p. Men iaf. Idag har jag varit i Jönköping och TRÄFFAT henne för FÖRSTA gången IRL! :)

Satt på en bänk i stan där hon bor (hon bor i en studentkorridor för hon pluggar på Tekniska Högskolan) och väntade på att hon skulle sluta skolan :). Slutade kvart i tre och hon kom ca 20 minuter efter hon slutat :).


Medans jag sitter där själv och väntar så går tiden väldigt sakta ska jag meddela er om! Galet! Min puls var inte att leka med ;). Satt och tog djupa andetag av den friska höstluften. Till slut ser jag henne och pulsen ökar lite och när hon kommer fram och hon ser mig så blir allt lugnt :). Det som va så fränt var att det kändes som att vi hade träffats förut men att det bara var länge sedan vi sågs. Kändes så narturligt, vet inte redigt hur jag ska förklara mig. Tror inte det går att förklara! :)

Sjuk känsla man hade i hela kroppen, var så otroligt coolt att se henne där rakt upp och ner framför mig. Har ju liksom bara pratat på msn och sms:at :p haha.


Vi gick upp till henne och de va mååååånga trappor man gick innan man kom upp till hennes rum :). Rummet var huuuuuuur mysigt som helst och hur rosa som helst ;) haha. Det är sååå Josefine, she loves pink! ;)

Vi satte oss och pratade i hennes säng och det kändes så lätt att prata, blev aldrig någon sån där pinsam tystnad utan vi pratade på liksom lite vad som hänt i helgen och bara allmänt snack :).

Dock väldigt tråkigt att vi bara kunde ses i 1½ timme :(. Men bättre än ingenting liksom ;). Sen var det ju FÖRSTA gången vi träffades :D. Kan inte redigt smällta det att vi har setts i verkligheten, redigt ballt är de! :D. Sen när vi har pratat i 5 år så vet man ju nått och nått vad man kan prata om haha, känner ju varandra rätt bra vill jag medge ;). Man kan prata om precis ALLT med henne, så skönt :). Redigt kul! :)


Hur som helst, det var verkligen jättekul att träffa henne idag och hoppas att vi ses snart igen och en aning längre :) för det här var lite för kort tid om man frågar mig och de vet jag att hon oxå tyckte :). Men som sagt, bättre än ingenting! :)




Här är hennes inlägg från hennes blogg! :)

Här kan ni läsa hennes blogg --- > http://piiinkprincess.blogg.se/


     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese - 19 januari 2012 16:41

  Hej alla!   Nu är det såhär att jag har bytt blogg! Min nya blogg är - theresecaroliineberg.blogg.se  så det är bara att klicka in där och börja läsa där, om ni vill :)   Fårse om jag kommer tillbaka hit någon gång eller uppdaterar något ...

Av Therese - 11 januari 2012 23:19


  Ja jag var ju hemma hos kusinen idag och sällskapade honom med pappa så att det inte skulle bli allt för drygt för honom den stunden vi va där, som det annars hade blivit :). När han hade gjort klart läxorna tog han fram sin telefon och visade st...

Av Therese - 10 januari 2012 16:56


  Då va de tisdag, snart helg ju ;) mähähä!   Var med pappa till Lidl idag då han skulle handla lite till morfar. När det va gjort åkte vi hem med det till morfar, som för övrigt blev glad att jag var med :)   Imon ska jag hem till kusinern...

Av Therese - 8 januari 2012 23:15


  För mer än en timme sedan hör jag att familjen är i köket och gör kvällsmat. Jag ville också ha så jag gick ut och gjorde mig gooooooda mackor! Vart redigt gott faktiskt :)   ...

Av Therese - 8 januari 2012 21:03

  Har inte allt för mycket att säga så lägger bara upp bilder från gårdagen :)   Dagen började med att jag låg och spelade detta tills jag inte orkade längre :p   Blev att lyssna på musik :)   Märkte att Amaryllisen hade slagit...

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Skapa flashcards