ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg under december 2010

Av Therese - 30 december 2010 15:30


Gutt att jag vaknade för 30 minuter sen :p. Pappa kom in och väckte mig vid 12 men de sket ju jag i och somande om så skönt :). Kan säga så mycket som att det är inte framsteg med halsen direkt utan är fortfarande lika tjock och hes.


Snart kommer mamma och pappa hem för dom har varit och handlat och nu ska dom ha med sig mat  från Pastaköket som är ett ställe här i Oskarshamn där dom gör pasta med pasta sås  och det är såååååååå otrooooligt gott! :D

Jag tar alltid den pastan med kebab i och det är nam nam :p.


Såhär ser det ut och är från när vi hade de sist :)


     

Av Therese - 29 december 2010 23:32


Hej alla! :)


Ett tag sen sist ju :/. Har inte orkat för har varit så trött och fruktansvärt slapp de senaste dagarna, men de är inte bättre nu.

Vaknade i måndags morse och kände att jag hade ont i halsen och tänkte " NEEEJ, inte bli sjuk/förkyld nu!" Idag är det lite sämmre med halsen och har varit hes och tjock i halsen hela dagen plus ont i huvudet. Verkligen så kuuuuuuuuul detta, eller INTE :(. Så tror att detta är resultatet till att jag bara legat i sängen i stort sätt hela helgen.


Men nu äter jag lite mackor och varm O'boy som hjälper mot halsen :). Skönt för den och det hjälper alltid ;).


  

Av Therese - 23 december 2010 22:59


Vilken är bäst? :p

 

Jag gillar förra årets bättre för att det är mera låtar i den känns det som och tror det oxå :)





Av Therese - 23 december 2010 19:28

Den är så otroligt rolig tycker jag att dom driver ju med sig själva för det är så dom är dom killarna :p


Av Therese - 23 december 2010 18:57


Hej alla! Jag lever kan jag säga men de är knappt haha. Det har varit fullt upp hela tiden så har inte hunnit med att skriva något här :). Hoppas det blir lite lugnare nu efter jul :). Haft så otroligt roligt den senaste veckan!


Bjuder på en bild på årets julgran och hur mycket snö vi har nu :)




        


Av Therese - 15 december 2010 22:53


Hittade denna bilden när jag satt och kollade igenom bidler från i sommras nu. Vadå att jag vill va så brun NU! Bilden är från den 16 Juli i år :p.


Ser ju dock ut som jag såldt smöret och tappat pengarna hahah ;D     



Av Therese - 15 december 2010 16:32


Så är namnet på den Spotifylista jag precis satt ihop :)

Enjoy! ;)

Av Therese - 14 december 2010 22:03


Idag har de inte blivit så mcket sagt här. Har inte orkat gör allt för mycket och legat med datan i sängen hela dagen.


Anlednignen till det va att jag åt alldeles för lite igår och gick lida av det idag :/. Var svimmfärdig när jag gick upp idag :S. Känns lite tungt i huvudet än men bättre är de :). Ligger fortfarande gött i sängen och funderar på att sova snart för är rätt trött. Men fundera går ju alltid och brukar sluta med att det förblir fundera över de haha och sitta upp längre än räknat iaf ;).


Tänk att det är julafton nästa fredag :D. Läääääääängtar! För jag och syrran vet om en julklapp vi ska få tillsammans som är det svarta jubileumspaketet från Wii :D:D. Kan ju säga att vi längtar efter att få ta upp de ;)

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Skapa flashcards