ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg under februari 2011

Av Therese - 28 februari 2011 21:00


Tidig morgon, sen kväll! Ja så va min lördag ;p. Gick upp 8 för att göra mig iordning och sedan åka till Kalmar och shoppa till rummet + kläder! Fick med mig en tv hem!!! :D. Helt galet vilken fantastiskt bra bild de va de :O. GALET!!


My TV :)


Utanför provhytten på Cubus, syrran provar


Och jag blir lite ego ;)

     

Det blev en rätt lång dag i Kalmar med någon timme inne på IKEA med miljoner männiksor, man va ju inte ensam precis ;O. Fy fan! Lönehelg oxå, ingen bra idé då att åka dit. Va trött och seg när vi åkte hem och ville helst bara hem och sova typ :D haha. Men inte fan gick de :D, de va bara hem och ladda om batterierna och göra sig iordning lite + packa och sedan dra till Sophia ;)



Kom fram till Sophia till slut :D. Hon kommer utspringades från huset och är pepp som attans! Haha fick be henne att chilla lite, hon hade redan börja drick och så kommer jag liksom helt nyckter och tycker hon är högt ovanför molnen reda typ ;p haha. Fick hjälp med packningen av henne för de böev en del ;). Hade inte behövt den egentligen med tanke på hur kvällen ändrades från att sova hos henne till att sova hemma :O. I alla fall så satt vi hemma hos henne ett tag tills alla ville dra in till stan, Sophia och jag fick inte plats i bilen så hennes pappa fick köra in oss till stan. Där mötte vi upp hennes kusin och drog upp till han/hennes kompis där de va lagfest med BK Bore haha. Asså shiiiiiiet xD. 


Där efter gick vi ner till stan där de va dött ute men leveande inne :p. Blev att vi inte gick in någonstanns utan gick och chillade upp och ner på gatan bland krogarna i stället ;). Men de va la nice de men förannat vad kallt de va :D

Kvällen blev rätt lyckad ändå tycker jag :)


Köpte tröjan på Gina Tricot   

Av Therese - 25 februari 2011 23:51


Fredagen har varit väldigt chill :). Vaknade första gången vid halv 12 idag men somnade om till halv 2 ;O. Snacka om att jag blev chockad över att klockan va så mycket, trodde jag inte :).


Imon ska jag till Kalmar med familjen där jag bland annat ska köpa en tv till nya rummet :D. Snart är de klart, bara golvet som är kvar att läggas ;).

När jag kommer hem från Kalmar blir de att åka vidare till Sophia för lite fest med skönt folk :).


Så vi hörs på söndag alla! ;). Ha en bra helg och ta det lugnt!

Av Therese - 24 februari 2011 21:21


Vaknade när mamma uppe vid 6-7 idag igen som resten av veckan oxå! Redigt störande att jag vaknar vid den tiden hon är uppe nu när de är lite lov, men hör henne inte då de är dags att gå upp till skolan :p.

Anledningen till att jag vaknade idag va nog den att jag va så varm för det hettade på kroppen från solningen igår ;). Låg vaken ett litet tag efter att mamma åkt iväg till jobbet, men somnade snabbt om igen :).

 

Är fortfarande lite varm, speciellt i ansiktet där jag är röd om kinderna :D haha

 

Brände mig lite på överläppen med så de har svidit lite idag haha. Ska inte sola lika länge nästa gång ;)

 

Dagen till öra så har jag legat i soffan och blippat mellan kanalerna, vill bara ha lööööördag nu! :D. Ska vara hos Sophia och chilla med lite skönt folk :). Hoppas på en bra kväll! ;)

Av Therese - 23 februari 2011 22:02


Smart som jag är så glömde jag knäppa upp bh:n och fick där med en snygg rand :D hahahahaha!


Mycket lyckat måste jag säga :D hahaha xD



Hade tråkigt medans Sophia solade ;)


Kan säga att de va kallt med Converse i -15 :D


     

Av Therese - 23 februari 2011 19:36


Nu drar jag och Sophia till Hotell ett och solar, hoppas det är ledigt :)


  

Av Therese - 23 februari 2011 16:13



Den är hur bra som helst, det blir rakt på ett drag :p. Och det är en värme på 230 grader så det är bra varmt och kanonbra! :D. Supernöjd :)     

Av Therese - 23 februari 2011 13:52


Love love love love. Har kört med denna i snart två år och bara älskar den!


  

Av Therese - 23 februari 2011 13:23


God eftermiddag!


Hur mås det? :). Här är det bara bra :). Har lite lov nu och de är fint ;). Solen lyser ute idag med och det skulle vara ännu bättre om snön va borta och träden va gröna :), vill ha sommar! Det har ju snöat lite nu de senaste dagarna med så "våren" försvann ju helt och hållet :(.


Så såhär ser de ut idag här hos mig :). Flera som har sol idag? :)


Nu ska jag kila in i duschen tänkte jag och göra mig iordning lite ^^. Har inte ens testat den nya platttången jag köpte i måndag :O, så tänkte göra de nu :). Ska visa den sen!   

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards