ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg under mars 2011

Av Therese - 31 mars 2011 23:01


Är det någon mer som kollat på kvällens Big Brother? :D. Jag har inte skrattat så mycket till ett ända avsnitt som jag gjort ikväll! :D. GAAALET KUL HAHAHAHA och ännu roligare att de fortsätter med lite skräck imon med :D. Detta måste lätt varit den bästa veckan hitills i huset med tema som haft :p.


Nu ska jag fortsätta göra klart naturkunskapen, inte alls mycket kvar! :)

Av Therese - 31 mars 2011 15:12


Skolan va okej idag, lite drygt bara att ena lektionen försvann för läraren inte va där så fick vänta dubbelt så länge till nästa lektion, surt! Slutade vid 14:15 och så for Sophia och jag till Maxi där vi hittade dessa gooooda äggen :D. Har längtat efter dom sen förra året ;D och nu är dom här igen :). Dom röda är godast :).


 



Av Therese - 30 mars 2011 19:08


Håller på med naturkunskapen nu och det är inte alls kul, kommer inte till ro och sätter mig in i det redigt, men försöker! :). Fastnade på en punkt som jag blev galen på och orkade inte med den så kom på att jag hoppar över den sålänge och fortsätter med nästa som lyder - vad innebär celldelning och när görs det? De ska jag ta tag i nu. Helst vill jag bara att klockan ska bli 20:00 då 112 - poliser börjar :). Det är ju så spännande så det finns ju inte! Så häftigt! Skulle vara bra häftigt att vara polis, eller hur? ;p

Aja, naturkunskap va de ja :/.


Vad gör ni en kväll som denna? :)

Av Therese - 30 mars 2011 17:56


Tog förut bidler med telefonen och appen pudding camera :)




       

Av Therese - 30 mars 2011 15:28


Förra torsdagen fick jag hem detta i brevlådan som jag beställt från Stye By Tyra! Det är ett läppstick som gör dina läppar större. Innehåller chiliextrakt. I och med att det innehåller chiliextrakt så gör det att de svider på läpparna, nästan bränner och det är inget farligt utan de blir så för att det ska bli större :). Testade det på redigt nu och kollade om läpparna blev större, och det blev dom lite. Om man öser på så går det fortare :). Det ger bäst resultat om man tar lite extra på konturerna på läpparna :).



Det kostar bara 49 kr :)


Precis när jag har tagit på de och inget har börja hända än


Inte hänt något än


Här har de hängt något :p


Från sidan när det har hänt lite     

Av Therese - 30 mars 2011 15:10


Min morgon började SÄMST! Sen de har blivit sommartid så ringer telefonen en timme innan även att det inte är något larm på en timme innan. Satte larm igår på 7:30 men ist ringer den vid 6:30 :s. Och så ringde den 7:10 igen och har inget larm på för de :s. VARFÖR ÄR DE SÅ? ;O. Sen ringde den aldrig vid 7:30 :S. I och med detta försov jag mig idag! MEEEEN jag hade nästan bestämmt mig för att vara hemma idag. För när klockan ringde vid 6:30 idag så hade jag fortfarande ont i magen och mådde illa :(. Åt tre ägg igår bara som dom va med kaviar och salt och det blev nog lite för mkt! Har fortfarande ont i magen :/ men hoppas på att det går över snart!! :)

Blev att jag sov till 12 idag och det va skönt :).


Nu har jag precis kommit ut ur duschen och klätt på mig softa kläder :).


 

Av Therese - 29 mars 2011 23:04


Var ju tidigare idag och hämtade ut ett paket från Halens :). Där i låg det två par Converse men vet inte om jag ska behålla dom låg :/. Får testa dom lite mer och se om jag fortfarande vill ha kvar dom. Men ska med all säkerhet ha kvar dom höga :)



    

Ny

Av Therese - 29 mars 2011 19:05


Kände för en ny bakgrund på telefonen, har haft den i ett halvår snart :p. Så kände för något ljust nu :D, för den va så mörk för den är tagen på hösten den bilden :)




Kan säga att de går inget vidare bra med pluggadnet (a), fy vad tråkigt de va haha ;)

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Skapa flashcards