ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg under augusti 2011

Av Therese - 31 augusti 2011 22:26


Hej!


Gud vilken dag! Började ju 13:10 och hade matte till 15:20 då jag slutade. Gick hem till mormor och morfar då eftersom mormor skulle med mamma och mig att handla :). När jag kom dit blev jag bjuden på lite fika ;).


Vi handlade så mycket mat idag eftersom det är kalas för mig på lördag så vi va livrädda för att vi skulle få en avstämmning :p. Hade inte varit kul att plocka om alla varor haha. Kom hem vid 7 tiden och har varit helt snurrig i huvudet sen dess :p. Sagt fel på ord och klämmt mig haha :D.


Haha tyckte de såg väldigt roligt ut med ett Ö där :p


Ska snart hoppa in i duschen som ska bli redigt skönt! :)

Av Therese - 30 augusti 2011 23:13


Jaha, då har man beställt lite böcker till skolan. Jippie!


Ska nog ta och gå in i dsuchen när som :). Lägga mig och kolla på tv och sedan sova! Börjar 13:10 och slutar 15:20 imon, gött kött! Blir att vänta på mamma sedan och följa med henne och handla inför kalaset för mig på lördag :). Fyller på torsdag ;) wiuwiu!


Hörs imon, godnatt and take caaaaaaaaaare! (:

Av Therese - 30 augusti 2011 18:07


Köpte det här nagellacket idag! ;)




Känns redigt ovant nu efter att ha haft vitt sedan Maj ;) haha. Men börjar vänja mig nått och nått redan :)


Btw, maten är klar nu!!!!! :)))

Av Therese - 30 augusti 2011 17:00


Hej på er!


Måste säga att jag kände mig redigt duktig som gick upp vid kvart i 7 och va pigg när klockan ringde vid 05:55 haha :D. Nu är jag mindre pigg haha. Men dagen har gått bra och än så länge känns det okej.


Jag hade ju 3 timmars hål idag. Dom dödade jag tillsammans med Matilda som hade varit på körskolan och möttes på stan :). Vi köpte lite grejee och sedan blev det fika :). Det va trevligt och mysigt för det va så lugnt vid elva tiden :)


Matilda :)


Mums!


Godaste chokladen!


Grädde :D


Skapligt mörkt!


Åkte tillbaka till skolan sedan och hade svenska i 2 timmar och 10 min ;). Lagom trött haha men de gick fint :)


Sitter och väntar på att mamma ska komma hem och så blir det kyckling, ris och sås :D. Älsklingsmat där!

Av Therese - 29 augusti 2011 22:38


Nu ska Therese faktiskt lägga sig. Kolla lite på telefonen först och sedan sova :). Fortfarande sjukt trött och kroppen har känts skittung idag haha. Men sitter uppe och väntar på att pappa bara ska ta och fixa min klocka så att den blir bra i armbanadet så jag får på mig den :). Just det...kan ju ta fram kläder tills imon medans jag väntar ;). Har tre timmars håltimme imon ju och ska bli trevligt att träffa Matidla och Sophia på den stunden! När den tiden är slut går man tillbaka till skolan för att ha svenska i 2 timmar och 10 minuter ;) det är nice de! Eller inte! :p. Får köpa med mig något att äta så jag orkar med :)


Hörs imon!

Av Therese - 29 augusti 2011 19:45


Herre min gud vad trött och seg jag är! Tror ni att jag kunde somna inatt eller? Svar - NEJ! Hade skitsvårt för var inte trött för fem öre :p. somnade säkert runt 4 elelr 5 tiden och så skulle man upp runt halv 8 ;).

Det var bara upprop och lite info i aulan så vid 10 åkte jag hem igen ;) rätt så nice :). Men imon är det heldag! Men kommer bli okej för ska träffa Matilda och Sophia under mitt hål på tre timmar :p.


Har hjälpt pappa lite idag med som uppskattades :). Sen har jag bara legat i soffan och kollat på tv:n + sovit en stund :) hihi.

Och vid tvåtiden började det åska som tusan och jag var ensam hemma då för pappa ahde åkt till jobbet ;/. Phuhu, men jag överlevde :)



Blev att jag gjorde lite nudlar som lunch med :)



Just nu sitter jag med en stor mugg med varm o'boy i för fryser så och så är det iskallt! Brrr! Bara 10 grader ute ;O. Ska snart bege mig ut till soffan och kolla på SHF! Haha, tog fel på tiden så sitter nu och VÄNTAR på att klockan ska slå nio då SHF börjar ;)

Av Therese - 29 augusti 2011 00:09


Ja det säger jag nu! Ska upp tidigt imon! Samling i aulan 9:30 och sen efter det är dagen slut ;). Kollade på schemat som jag gick medskickat hem i brevet när det stod att jag skulle läsa på Komvux i höst att det är helt okej :). Är heeeeeeelt ledig på fredagarna ;) så fantastiskt gött!


Hörs imon! :)

Av Therese - 28 augusti 2011 21:31


Haha så jävla fränt! Snacka om att vara tajmad alltså :D haha. Smsade Sophia och frågade vad hon gjorde nu :) och då så kommer det ett sms typ 10 sekunder efter då hon har skrivit till mig och frågar vad jag gör :p. Ja ni får bild på det i stället så ser ni haha ;)


Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards