ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg under oktober 2011

Av Therese - 31 oktober 2011 19:02


Hej!


Idag har jag bara chillat, vaknade med huvudvärk som var mindre trevligt så att säga. Det är nu framåt kvällen den har släppt som skönt är :). Har känt mig som ett ras större delen av dagen tills jag gick in i duschen förut och tog på mig kläder. Har bara gått runt i sovtröjan hela dagen haha.



Himlen va fin ikväll innan mörkret kom

Av Therese - 30 oktober 2011 19:53


Hejhej!


Kom hem för en halvtimme sedan ungefär. Har bara suttit här sen dess och kollat bloggar osv :). Ska snart se Gustavsson 3 trappor med! Söndagens höjdpunkt helt klart!


Lägger upp bilder från igår lite senare eller imon :)


Visar sålänge upp min nya lampa jag hittade på Claes Olssons i Kalmar igår :)

Av Therese - 28 oktober 2011 22:07


Precis lagt i färg så nu är det bara att hålla tummarna på att de ska bli lite rött ;)



Av Therese - 28 oktober 2011 15:28


Sådär ja! Nu är jag färdig och väntar bara på Sophia :). Tycker hon borde komma nu ;).

Vi ska ju inte bara prata om vilken otursdag/klantigdag jag har idag :o. Helt otroligt! Haha. Bara skrattar åt mig själv :p


Av Therese - 28 oktober 2011 13:54


Heeeeeeej!


Jag ljuger inte om att jag har 7 missade samtal från Sophia samt att det hade ringt 2 gånger här hemma med! Det är inte lätt att få tag på mig alltså ;), sen har jag ju inte vibration på heller (a) haha. Men till slut fick hon tag på mig :).


Har i alla fall beställt biljetter nu och det funkade! YES! Så nu gör jag mig iordning för att följa med Sophia lite på stan, jag ska även göra ett ärende med :). Ska fortsätta och få mig klar!


Ha en bra eftermiddag!   

Av Therese - 27 oktober 2011 23:45


Go kväll!


Ja idag har ju inte dagen varit så jättesoft. I stort sätt bara legat i sängen hela dagen på grund utav förjävlig mensvärk rent ut sagt! Dock så tackar jag Voltarens kapslar, det är de ända som hjälper! :)


Tidigare ikväll kom Sophia för vi skulle boka biljetter tills på lördag. Tror ni det funkar då? Ne för Swedbank har krashat lite så ja de funkar ju inte att betala och de så jag ska försöka imon igen och se om man kommer in på internetbanken. Hoppas hopppas hoppas!


Sitter just nu och kollar på kvällens avsnitt av Robinson. Skitsurt att Denise åkte ut, men håller nu i stället på Hanna!

Sen undrar jag med när APPEN för Bloggplatsen.se ska släppas? Skulle ju lanseras under Oktober som snart är slut så hoppas det släpps dom kommande dagarna. Can't wait!


Godnatt!   

Av Therese - 26 oktober 2011 18:45


Go kväll allesammans!


Vad ska man säga? Jo! Är så irriterad på hur det alltid står "ingen service" på min telefon när jag är hemma. Och står det inte det så står de "söker...". Känns som att täckningen här hemma hos mig på telefonen har blivit sämmre! För vi ska ju inte bara prata om hur många gånger det bryts när jag pratar med Sophia på grund av den dåliga täckningen. Får ringa upp henne hur många gånger som helst, skitirriterande! Dumma Telia :(


Av Therese - 25 oktober 2011 23:09


Nu har jag precis tvättat sminket och gjort mig klar för att lägga mig och sova :). Innan jag somnar så ska jag fortsätta spela Wordfeud med Sophia ;). Har snart kylt ner rummet med, fönstret så på vid gavel ;). Det gillar jag när det blir kallt ute att det går så fort att få det svalt tills man ska sova :)

Hörs imon, godnatt and take care!   


Igår kväll innan jag la mig

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Skapa flashcards