ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg under november 2011

Av Therese - 28 november 2011 13:10


Hejhej!


Vilket fint väder det är ute, solen lyser :) och det är 8 grader varmt ute... Kom hem för snart en timme sedan. Varit lite på stan och inhandlat bland annat hårfärg :). Hemsk utväxt man har ;o. Skulle ha mött upp Amanda med men det blev ändrade planer som är förståliga. Har precis gjort varma mackor som jag just nu sitter och äter. Ska snart kolla på veckans avsnitt utav Modelljakten :)


Dagens jag :)

Av Therese - 27 november 2011 21:10


snöade det massor! Åh, vill ha snöööööööö!!!! :D. Bilderna under är tagna idag för ett år sedan ;)




Av Therese - 27 november 2011 19:01


Tidigare idag när jag hade de redigt tråkigt låg jag och gjorde om lite bilder med olika effekter som finns i en app vid namn LensLight. Man kan få till fina effekter som kan förändra en bild rätt mycket men de behövs inte alls mycket ibland för att en bild ska se annorlunda ut :)


Denna effekt heter Rgb Shift i LensLight. Har även lagt ett filter på den i Instagram som heter Lomo-fi :)

Av Therese - 27 november 2011 17:02


Det är precis det syrran och mamma står och håller på med nu i köket - bakar lussebullar!

Kolla bara på hur degen har jäst över bunken :D haha



MAFFIG om nått! :D. Har redan gått lös på den och ätit lite deg, såååå gott! ;)

Av Therese - 27 november 2011 16:06


Hej, ni har inte blåst bort va? :)


Ja här är det rätt så blåsigt men inte lika blåsigt som det är på västkusten, skulle inte vilja vara där nu!

Det har blåst hela natten samt det har knakat i väggarna. I och med det har jag haft svårt att sova ;/.


Himlen är mörk och vinden är hård

Av Therese - 26 november 2011 19:34


Åååååh, är så sugen på att hitta på något?! :)

Är rätt så uttråkad nu ;/

Av Therese - 26 november 2011 17:01


Hej på er! :)


Har inte haft något att säga de senaste dagarna så därför har det varit tyst här :)


Men igår satte vi upp ljusstakar och julstjärnor runt om i huset förutom att jag satte upp min idag ;). Lika mysigt i mitt rum nu som resten av huset :). Dock tycker jag det är lite för mörkt när den är tänd haha, är väl för van vid min vanliga lampa som faktiskt lyste väldigt starkt och lyste upp rummet rejält!


Den ser röd ut men den är svart ;)




Hade svårt att somna inatt med så hade på tv:n så jag kunde somna :). Så otroligt skönt att somna när tv:n är på :). Somnade när det här var slut har jag för mig :)





Gissa vad vi ska ha för mat här i huset? JO, nämligen potatisgratäng och grillat kött! Otroligt gott!!! Jag som gav det till förslag och fick med mig resten av familjen på det ;). Ska bli redigt gott, länge sedan jag åt det nu :)

Av Therese - 23 november 2011 22:50


Hej


Den här dagen har varit sämst! Haft mensvärk hela dagen och det har verkligen hållt i sig ända fram tills tidig kväll. Inte ens Voltarenen hjälpte vid ett tillfälle, de va hemskt!


Jag har inte mycket att säga mer än att jag hoppas det inte kommer vara samma värk imon som idag! :)


Hörs imon!

Take care!   

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards