ThereseCarolineBerg.

Direktlänk till inlägg 2 januari 2012

Bildbomb från de senaste två veckorna - del 1

Av Therese - 2 januari 2012 19:30


Lovade ju ett inlägg med bilder på vad som hänt sen sist :). Så här kommer det! Men delar upp det i tre så här kommer det första!


Sophia kom ju hit och vi hade en skön kväll! Pratade massa! Klockan blev mycket och hon skulle bege sig hemåt. Precis i sista sekund så blir det att jag packar väskan och åker med! :)


Så va man i Mörlunda hemma hos världens finaste vän! Big love!!!


Senare på kvällen åkte vi tre ut och sladdade! Eller det försöktes för det va inte så halt så blev lite svårt. Men vi lyckades hitta världens guppigaste väg! HAHAHA! Har aldrig skrattat så mycket eller flygit med en bil så! :D. GALET KUL!!!


Dagen efter var jag ensam hemma hos henne. Både hon och Ante jobbade. Hon jobbade till 2 och han halv tre. Så hade lägenheten för mig själv ett tag :). Rätt så nice!! Skulle kunna vänja mig vid det! När jag vaknade åt jag frukost inne i vardagsrummet framför tv:n :).


På kvällen när jag va hemma igen så slog jag in den sista julklappen framför Bingolottos uppesittarkväll! :)


Jaha. Helt plötsligt så var det julafton! Morfar kom ut hit själv då mormor fortfarande ligger på sjukhus som vi hälsade på senare innan vi skulle hem till kusinerna för mer julfirande :)


Det blev julmat. Trodde nästan man skulle bli utan julmat. Proppen till köket gick sönder hela TRE gånger på en timme! Men till slut så kunde mamma göra klart maten och vi kunde sätta oss till bords och äta :)


Efter maten blev det Kalle Anka :). Min favorit - Tomtens verkstad! Kungligt bra! ;)


Efter Kalle Anka blev det julklappsutdelning :). Jag vart nöjd!! Fick allt som jag önskade mig :)


Min nya klocka jag fick, love it!!


Åkte med Sophia hem till henne då hon hade varit hemma i Figeholm och firat jul. Vi bytte julklappar och jag fick denna fina björn! Allt stämmer och jag känner precis likadant tillbaka!   Hade en toppenkväll hemma hos henne på julaftonskvällen! Massa skratt, prat och mysmys! 


Vi tröttnade till slut på att sitta inne så vi tog Antes lekbil och åkte ut och sladda! :D. Perfekt väglag för att sladda, kunde knappt gasa innan bilen la sig brett ;). Vi åkte runt någon timme och gav sedan upp och åkte hem. Då hör Ante av sig och vill åka med oss. Vi hämtar upp honom och beger oss ut igen.


Det går jättebra fram tills att Sophia gjorde så att vi fick punktering på höger framhjul ;). Vi försökte köra på det hem men kom inte så många meter förens vi va tvugna att stanna. Ante ringde sin bror så han fick komma med en domkraft, han hade tre däck i bagagen haha. Där satt man 1 på natten och lekte handbroms. Fick sätta mig och hålla på bromsen då handbromsen inte fungerade medans Sophia va ute och lyste så Ante kunde byta däck. Säger då det haha. ÄVENTYRLIGT! ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese - 19 januari 2012 16:41

  Hej alla!   Nu är det såhär att jag har bytt blogg! Min nya blogg är - theresecaroliineberg.blogg.se  så det är bara att klicka in där och börja läsa där, om ni vill :)   Fårse om jag kommer tillbaka hit någon gång eller uppdaterar något ...

Av Therese - 11 januari 2012 23:19


  Ja jag var ju hemma hos kusinen idag och sällskapade honom med pappa så att det inte skulle bli allt för drygt för honom den stunden vi va där, som det annars hade blivit :). När han hade gjort klart läxorna tog han fram sin telefon och visade st...

Av Therese - 10 januari 2012 16:56


  Då va de tisdag, snart helg ju ;) mähähä!   Var med pappa till Lidl idag då han skulle handla lite till morfar. När det va gjort åkte vi hem med det till morfar, som för övrigt blev glad att jag var med :)   Imon ska jag hem till kusinern...

Av Therese - 8 januari 2012 23:15


  För mer än en timme sedan hör jag att familjen är i köket och gör kvällsmat. Jag ville också ha så jag gick ut och gjorde mig gooooooda mackor! Vart redigt gott faktiskt :)   ...

Av Therese - 8 januari 2012 21:03

  Har inte allt för mycket att säga så lägger bara upp bilder från gårdagen :)   Dagen började med att jag låg och spelade detta tills jag inte orkade längre :p   Blev att lyssna på musik :)   Märkte att Amaryllisen hade slagit...

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards