ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 3 januari 2012

Av Therese - 3 januari 2012 23:37


Min tanke med dagen var att jag skulle sätta mig och läsa i min bok jag fick i julklapp, Varför grråter inte Emma? Den tanken gick över fort till att bara kolla om det fanns något på tv:n. Klart det fanns det och sen var jag fast där hela eftermiddagen ;). Kollade på haha Madicken på junibacken. Gud vad jag älskade det när jag var mindre :). När det var slut bläddrade jag igenom kanalerna och kom in på canal+ där filmen The Back-up plan gick. Den är rätt så bra den filmen, om inte annat lite smårolig :). Jennifer Lopez är så bra skådespelerska tycker jag!


Soffchill!

Av Therese - 3 januari 2012 21:27


Hej!

Ja här kommer nu den sista delen med bilder :)


Och så var det nyårsafton som jag firade in hemma hos Sophia med lite folk!


Började kvällen med det här :)


Ante, hans bror och hans tjej gjorde potatisgratäng och stekt fläskfilé till oss och det va gott :)


Det blev lite pilkastning men missade detta kast då jag va på toa. Ser ni hur Sophia har kastat och hur dom sitter? Rätt skillat ;)


Under kvällen spelar vi i stort sätt bara Med andra ord haha :D. Så kul!! Sophia och jag är oslagbara i det spelet haha, dom tror vi fuskar. Men hur ska man kunna fuska när man har allas blickar på sig? Helt omöjligt ju ;)


Tolvslaget va redigt kallt med -10 närmare bestämmt. Filmade när vi va ute så har inga bilder från fyverkerierna. Senare på natten när de flesta hadae gått satt vi och spelade Med andra ord igen haha :p. Det är verkligen kul! ;)


Dagen efter var vi rätt så trötta och Fia mådde inte så bra, itne att hon var bakis eller något utan att hon kände sig sjuk. Hon hade ont i huvudet, nacken och halsen. Det började redan på nyårsaftonskvällen. Det resulterade i att vi bara låg i soffan i stort sätt hela dagen och pratade samt skrattade, as usual! :)


Jag gjorde mat till oss som hon tyckte va jättegott :). Världens godaste sås och så enkel att göra :). Gjorde mat och tog även hand om disken, hon behövde inte röra ett finger, snällt ju? :) hihi.


Jag blev hämtad vid halv 8 tiden utav pappa. När jag kom hem fortsatte jag att ta det lugnt. Senare mot kvällen innan jag skulle sova gick jag in i duschen och sedan tog på mig min gosiga stickade tröja! Lovelovelove!




Ja det var de de. Nu vet ni vad jag gjort de senaste två veckorna! Varit två redigt bra veckor. Nu hoppas jag på flera roliga veckor :). Har ju ett helt år på sig nu och få uppleva nya äventyr!   

Tidigare månad - Senare månad

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Skapa flashcards