ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 4 januari 2012

Av Therese - 4 januari 2012 23:34


Sitter här i stolen och tänker lite kring morgondagen. Har satt klockan på halv 6 då jag kan snooza liiite för att sedan gå in i duschen. Vid 9 går bussen mot Sophia, eller ja halvvägs till henne. Där ska hon sedan möta upp mig och där efter åker vi vidare med bilen mot Kalmar! En heldag med henne i Kalmar kommer bli hur fint som helst!   


Har tagit fram tänkt ut och tagit fram kläder så man inte springer runt som en yr höna här imonbitti när man absolut inte har den tiden till det :p haha! Så det känns bra :). Hoppas på en sån där knasig dag som bara vi kan få till haha. På ett ungefär brukar det se ut som såhär att vi kan göra bort oss och snurra till de på parkeringar :p, men det är bara en vanlig dag för oss ;). Inget ovanligt alls haha :D. Men det är bara kul :). Skratt förlänger livet! Kanske bli att man sover hos henne imon med, men det får vi se imon :)


Bilden är från Maj 2011. Tyckte den passade in bra här nu ;)


Ska nog ta och stänga av här nu och lägga mig och försöka sova :)

Ha de bra. Godnatt!   

Av Therese - 4 januari 2012 17:21


Hallåhallå!


Tyckte jag skulle vara duktig idag genom att gå upp skapligt. Hade satt klockan på 10, men stängde bara av den och somnade om igen.....irriterande! Inte så lustigt kanske när jag somnade efter 4? Låg och kollade på en film på 4:an, Bodertown med Jennifer Lopez. Två fillmer med henne på samma kväll haha :). Den va redigt bra fakitskt!


Tillbaka till idag. Gick in i dushen direkt när jag gått upp och funderade samtidigt på vad jag skulel ta för frukost. Fanns ingenting. Men lite grejer fanns det, i alla fall så det gick att göra lite Ris á la malta ;). Så Himmelskt gott de va!!! Vaniljsocker is the shit! ;). Lagom när jag gjort klart det slog jag på tv:n och såg att filmen Busungarna visades, så fastnade givetvis vid den! Å andra sidan är den ju bra och rolig :D, dom är så söta :)


Innan jag blandade ner apelsinerna!

Tidigare månad - Senare månad

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Skapa flashcards