ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg under augusti 2010

Av Therese - 31 augusti 2010 11:30


Idag är det en fina dag, solen lyser och härlig luft ute :).


Har gjort mig iordning och ska nu hjälpa mamma att dammsuga heeeeela huset (y) :). Hon dammar jag dammsugar, det blir kanoners!


Nu är det 1 dag kvar! :D. Hoppas att jag får något bra imon! :)



Just nu :)     

Av Therese - 30 augusti 2010 21:41

  

Hej allaihop!


Nu är det lääänge sen jag sa ett ord här! Tråkigt? Ja jag tycker det iaf haha.


Har inte haft något att blogga om så därför det inte blivit något, tyvärr. Vad ska man säga? Hösten börjar iaf att komma allt närmre.

Dagen har varit ruggig och lite blåsig. Bara träden som ska ändra färg och bladen ska falla så är det höst. Men så mysigt när bladen ändrar till så fin färg som orange, röd och gul :). Jag vet en som kommer fotografera mycket i höst (a). Jo nämligen jag :).

Längtar så otroligt mycket så man kan få lite nya bakgrundsbilder till datan ;).



Kan säga att jag var på kräftskiva med släkten hos farmor och farfar i lördags och det var bara jag från my family! Mamma och pappa är förkylda och syrran va med ett gäng kompisar! Så åkte dit och representerade familjen :). Hade en väldigt trevlig stund med alla och framför allt med kusinerna, snarare mysigt. Lill kusinen på 4 år somnade i min famn runt 11 och låg som en liten bebis på magen :). Så myyyyysigt, hade kunna suttit så med henne hela natten om de varit så :). Gosunge! <3

 



Av Therese - 23 augusti 2010 17:41


Nu är jag redigt dömätt efter att ha ätit 5 kroppkakor som mamma och pappa köpte med sig hem från Öland när dom va där i lördags :).

Redigt goda va dom oxå men dom slår inte mormors ;) haha.


Trött blev jag med så skulle kunna somna en stund nu men det ska jag inte göra :).


Ikväll börjar ju Fångarna på Fortet och Time Out igen! :D. Så jäkla kul! :D. Ska se båda programmen hade jag tänkt mig :).

Av Therese - 23 augusti 2010 16:16


Nu är dom äntligen klara för idag, skönt att slippa allt ljud!


Har precis gjort mig iordning och väntar nu på att mamma och pappa ska komma hem. Pappa kommer hem först antar jag hehe.


Har legat och kollat på tv hela dagen och slog över på någon kanal som jag inte visst va de va och då får jag vara med och följa gisslandramat i Filippinernas huvudstad Manilla.


  


Av Therese - 23 augusti 2010 12:11


Ja såhär ser det ut utanför vårat köksfönster just nu!

Dom har hållt på att borra i gatan hela morgonen som gjort att jag mer eller mindre legat vaken sen typ 8 och har för ca 20 min sedan sprängt oxå och det är de dom tar bort nu. Dom är färdiga på torsdag för gatan är avstängd tills dess.



  


Therese är lite frukostsugen och ska se vad som finns här i skåpen :). Ska försöka med att ta och baka annanaspajen idag :) som jag ville göra igår för blev så sugen men det blev så sent :(.


Av Therese - 22 augusti 2010 19:40


Jaa det blev ju lite ljusare än innan ;). Syns bättre i verkligheten :)


Så här såg det ut......


.......och så här blev det :)



Vad tycks? :)     

Av Therese - 22 augusti 2010 18:04


Sitter just nu med slingorna i huvudet och ska snart skölja ut dom så ska ni få se hur resultatet blev :).

Av Therese - 22 augusti 2010 12:35


Hej folket!


Lite dåligt med uppdatering. I know!

Varit hos Sophia tisdag, onsdag, torsdag och fredag. Där av ingen uppdatering.

Vill vara duktig men går inte, inte alltid man har något att säga hehe :).


Idag ska jag där emot göra lite mera slingor men det kommer väl sluta i katastrof hahaha xD. Kommer säkert bli för ljus har jag en känsla av :O, men ska vara stenhård med tiden så det inte går över tiden ;).


När jag slingade håret sist :)  


Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards