ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg under april 2011

Av Therese - 30 april 2011 14:25


Jag är nog fasen den klantigaste som finns! xD. Satt med muggen på hakan inatt och liksom sög fast den så det blev som en sug propp haha. Kan ju säga att den fastnade och satt fast bra hårt xD. Fick bort den iaf och de var en jäkla tur :D. Men idag är det inte så kul hahaha, har som ett stort jävla sugmärke på hakan för de xD. Hur dum får man vara liksom ? xD



SMART THERESE

Mindre snyggt måste jag säga :D hahah xD. Hoppas det går att sminka över nått och nått :O.

Av Therese - 30 april 2011 04:00

Detta är skrivet från min iPhone så ser de konstigt ut så är det därför ^^. Ligger i sängen och är lika vaken som fåglarna utanför. Dom för ett jädra liv med sitt kvittrande. Till och med morgontidningen kom för en halvtimme sedan så där ute ligger den och väntar på att få komma in, men den lär få ligga där i några timmar till ;). Känner mig som en redig nattuggla nu men vill inte vara vaken längre så ska försöka IGEN att somna, hoppas de går :). Godnatt (:

Av Therese - 30 april 2011 01:43


Det händer inte mycket på datorn nu så tror det får bli att lägga sig :). För övrigt så har jag jävligt ont i svanskotan :(. Får det ibland men vet i fan hur :S. Det är en gåta för sig! Jaja, nu ska jag krypa ner i sängen!


Hörs imon, godnatt and take care! (:

Av Therese - 29 april 2011 22:33


När man inte har så mycket för sig så sminkar man sig, för det är ju iaf lite roligt :).


Man ser mitt nya skal till telefonen oxå som kommer ifrån Mirabling :)



Av Therese - 29 april 2011 20:52


Läste detta på Aftonbladet nu och kolla vilken sovtyp du är? :). Jag är en klar 1:a för sover i stort sätt jämt så ;p




  

Av Therese - 29 april 2011 17:35


Va nyss ute på altanen och satt lite och kollade på runt och såg vad de börjar bli grönt över allt :)



Björken är på god väg att bli fullt grön :)


  

Av Therese - 28 april 2011 13:31


Godmorgon :p. Ja jag har legat i sängen till 1 och det enbart bara för har haft sån mensvärk att jag fick hämta värmedynan och så somnade jag med den och det vart redigt skönt! Det hjälpte, och gör allt för att det ska gå över :). Pappa ringde och väckte mig vid 11:40 och frågade mig om han skulle ta med pastaköket hem och klart ville jag det. Nu som först sitter jag och äter de ;) men det gick så bra att värma de :).


 

Av Therese - 28 april 2011 01:48


Nu börjar tv tittande för mig. Tänkte jag skulle kolla på Numbers på 4:an och sen kanske se något mer efter det, beror på om jag är vaken :).


Hörs imon, sweet dreams! (: 

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards