ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg under augusti 2010

Av Therese - 20 augusti 2010 19:34




Låten är med Darin - Microphone

Av Therese - 18 augusti 2010 23:40


Nu börjar nattskiftet vid tv:n :). Ska kolla på Dharma och Greg nu sen blir det Will & Grace :D. Blir att hoppa lite mellan 4:an och 6:an för det går även bra program på 6:an samtidigt som How I Meet You Mother, Spin City och Skål! ;D


Så ska nu lägga mig i sängen och öta lite Tuc (som var väldigt länge sen jag åt) och ett glas med flädersaft!


Hörs imon! Godnatt! :)


  

Av Therese - 18 augusti 2010 23:22


Det vore kul om ni ville följa mig på Bloglovin' :).


Tryck på knappentill vänster så kan ni börja följa mig direkt! :)


Av Therese - 18 augusti 2010 22:30


Gårdagen - 18 Augusti

Igår åkte jag och mötte Sophia när hon va och klippte sig :). Åkte hem till henne och inser att vi är supersugan på cooooooola! :O Vi ta bilen och åker nert till Konsum och köper oss var sin cola som satt välidgt fint! ;)

Kommer hem och chillar lite vid datan, alltså Facebook! Det är prio 1 innan man gör något annat, eller hur? ;) haha.

  Sitter väl där någon timme innan vi gå och lägger oss och pratar lite i hennes säng. Då kommer jag plötsligt på att ja skulle fråga henne om en låt och jag kom bara ihåg en mening i låten. Båda sitter och tänker som aldrig förr :O. Det var så sjukt störande och vi kollade youtube men vi kom in på vad den hette xD. Båda två var så sjukt envisa att hitta den och kolla på de så vi kunde inte lägga oss förens vi kommit på de :p.

Hon hade låten på sin iPod men problemet var att hon hade laddaren hos sin pojkvän och jag hade inte mig med mig :p. Så ända alternativiet var att hon skicka ett sms till sin kompis och frågade om han hade en iPodladdare, och visst hade han det! :). Vet ni hur mycket klockan va när vi åkte och hämtade den? ;D Joo klockan var så mycket som 01:19 xD. Snacka om att vara i AKUT BEHOV AV EN LADDARE!!!

Fem minuter senare visste vi vad låtjäveln hette xD. Så sjukt enkelt de var när vi såg låttititeln i displayen på hennes iPod ;) haha. När vi ÄNTLIGEN fått reda på de så kunde vi gå och lägga oss utan att ligga och grubbla på det till vansinne! :p

 

 

Dagen - 19 Augusti

 

Vaknade gjorde vi vid halv 11 av hennes mamma som sa att hon och Sophias lillasyster skulle åka iväg.

Vi ligger och pratar lite och sen går upp och äter frukost, god sådan!

 

Efter frukosten blev det att gå och göra sig iordning, hon duschar och jag tvättade håret :). Frammåt lunchtid gör vi lite chokladmuffins som blev jättegoda ;). Sega och lite kladdiga!

 

Skulle bara veta hur gott dom smakade! ;)

 

Sitter hemma nu men imon kommer Sophia hit på morgonen efter att ha åkt från pojkvännen. När hon kommer ska vi äta lite god frukost och frammåt eftermiddagen ska vi åka hem till henne igen och så ska jag sova hos henne till fredag :).  

 

 

Av Therese - 18 augusti 2010 18:54


Hejhej!


Idag kör jag på en snygg hästsvans fast en låg som Sophia gjorde på mig idag :). Okej, den är ju itne så jätteny men hon testade den på mig idag och har haft den hela dagen! :)

Gjorde även två småflätor men dom syntes inte så jättemycket :p.


  



Av Therese - 16 augusti 2010 21:35


Hej allihoppa!


Idag har dagen gått skapligt fort tycker jag. Har inte gjort något speciellt men det var väl för att jag satt och såg på lite galenheter på Youtube :p. Fick mig ett par goa skratt iaf ;) haha!


Vädret är ju inte allt för mycket att hurra för tycker ja :/. Det är så äcklig luft ute nu så man håller på att kvävas! Så fort man går ut känns det som att man kommer in i ett växthus, det bara slår emot en. Usch! Nätterna är ju inte heller något att ha, varmt som bara den men tur att man har fläkten på för annars skulle jag inte kunna sova :). Har ju haft fläkten på hela sommaren så och nu är det svårt att sluta med den, så skönt att somna till fläktens surr :).


En av många bilder jag tog idag när jag hade lite tid över ;) haha!

Av Therese - 13 augusti 2010 22:57


Idag fick jag hem Studentkatalogen med alla avgångsklasserna! :)





Kul att se alla andras klasskort :) och massa fina småbilder precis i böjan av katalogen som ni ser här åvan :)        

Av Therese - 12 augusti 2010 21:06


Hej!


Det blev ingen vidare duktigt uppdatering denna veckan iaf! :(

  Åkte i tisdags med Sophia som kom ut och våldgästade mig och med sig hade hon sin kusin Linnéa :). Det var ju bara för att hopppa in i duschen och göra sig iordnign för att sedan åka med hem till Sophia :). Innan det släppte vi av Linnéa på stan då hon skulle möta upp några kompisar!


Väl hemma hos Sophia tog vi oss lite müsli och mackor sammtidigt som vi chillade framför datan och kollade vad för nya nyheter som hänt på Facebook! ;)

  Blev inte så långvarig datachill utan vi gick och la oss framåt 11 tiden tror jag närmare bestämmt :). Väldigt svårt för mig som inte har lagt mig så tiiiidigt på heeeeeeeeeeela sommaren hahaha! Tid tog det ju för mig att somna med men det vart jag inte förvånad över :p haha. Sophia somnade ju innan mig om vi säger så ;).

Sov dock jätteskönt hela natten, har inte sovit så skönt på läääänge måste jag säga! Men det var väl bara för att man fick sova bredvid min bästaste vän! <3


Sov hos henne i natt med :). Vi åkte hem till mig igår kväll för att hämta lite kläder tills idag för hann inte packa i tisdags när dom kom och hämtade mig så hade bara det jag hade på mig :p. Efter vi var färdig hos mig med hämtningen av kläder åkte vi vidare hem till Jonatan och kollade på en film och spelade lite kort samt lite skitsnack ;). Det blev inte så länge där och vi åkte hem vid mellan 11 halv 12. Det blev sängen direkt när vi kom hem och jag hade lite lättare att somna igår kväll än vad jag hade natten innan :).

Sov jättebra i morse fram till 10:20 då jag känner att fröken Sophia petar till mig i huvudet :p. Jag skiter i det och får ett pet till och skiter yttligare i det men till slut så petar hon till mig på armen och jag får ett lite "utbrott" och säger - men har du kul eller? och skrattar :p. Hon svarar förstås JA! :D med världens leénde :p.


Dagen i ära har varit varm och äcklig för det är ju sådan fuktig värme i luften så det känn som att man kommer ut i ett växthus när man öppnar ytterdörren!


Åkte hem med mamma vid 4 och resan gick till Maxi för att handla och pappa vart redan där och hade väntat på oss länge :p. Stackarn!


Avslutar med en bild :)


  

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards