ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg under juli 2011

Av Therese - 31 juli 2011 22:41


Go kväll!


Suttit och kollat på film större delen av kvällen. Kläderna ligger fortfarande på sängen och ska faktiskt ta och packa ner de nu i väskan :). Kommer dö imonbitti när man ska upp tidigt....Inte mina tider vad jag är van vid ^^.

 Fy sjutton vad jag ska sola denna veckan! :D. Det är det ända jag längtar till haha. Ligga på stranden och bara njuta av de som finns kvar på den här sommaren. Tråkigt att säga men hösten kommer snart...!

När jag packar klart så ska jag gå in i duschen :). Blir säkert att kolla lite på tv med innan man lägger sig, hoppas det finns något att kolla på :).


Jag kommer ju ha med mig datan så hör av mig imon när vi har landat eller senare på kvällen! :). Godnatt säger jag nu and take care! (:


Bilden är från när jag kom hem inatt

Av Therese - 31 juli 2011 16:58


Ja såhär ser min säng ut nu! Full utav kläder som jag nu har strukit och sedan vikt ihop fint för att sedan packa ner de. Mamma bokade stuga förut med, vi åker hem på fredag. Hoppas dagarna går fort! Jag tröttnar lätt på att vara borta för länge men hoppas det blir kanon iaf :)


Av Therese - 31 juli 2011 14:32


Jaha, då va det söndag igen! Var ute med Sophia igår i hamnen. Redigt trevligt och va väl lagom med folk men ändå lite haha. Lite om man jämför då det va Latitud 57 för några helger sen. Kom hem vid halv 3 tiden då Sophia och Ante körde hem mig plus att Sophia hade sin laddare till telefonen kvar som hon va tvungen att ha med sig hem :).



Gullunge!


Är så tröööööööööööööööööött idag men inte så lustigt när man la sig när man gjorde ^^. Blir Öland imon iaf! Gutt!

Av Therese - 30 juli 2011 16:20


Hopp o hej!


Vilket skitväder gårdagen bjöd på! Idag är det sol och varmare ute :). Veckan ska ju bli fin och det blir väl att vi åker till Öland på måndag! Kusinerna ska dit med deras husvagn så kommer bli kanon! :). Så lite bus vid stranden med dom kommer bli hur kul som helst :). Kommer bli så skönt att åka bort i några dagar så man verkligen hinner längta hem igen, för nu längtar jag bara bort!


Dagen idag består av att mamma tvättar som en tok och så ska hon och pappa åka och handla mat till veckan. Jag tänker ut vad jag ska ha med mig för kläder osv. Har ju en packningsvana så det kommer gå smidigt :). Blir att plocka fram kläderna och lägga fram dom och sedan börja packa lite. Ska imon med förbi Amanda en sväng och hälsa på lite :)

Av Therese - 29 juli 2011 14:57


Hoppas verkligen att det blir sånt här väder hela nästa vecka!! Blir Öland med familjen isf ;). Ska sola som fan då :D haha.


Av Therese - 29 juli 2011 14:47


Hejhej :)


Vilket väder vi har här idag :(. Ibland spöregnar det och ibland är det uppehåll. Vädret är bara grått idag så det passade bra till att städa rummet och byta lakan :). La i dom nya jag köpte när vi var i Växjö :). Köpte dom på Hemtex! Redigt gosiga hihi :). Köpte ju en kudde där med så har lagt i den med så fårse hur det är att sova på en nya kudde ;p.


Av Therese - 28 juli 2011 17:13


Sådär ja! Nu va jag klar för att snart ta och åka in till stan och möta Sophia och Matilda :). Blir att äta något med, men vet inte vad ännu :). Btw, håller på att dö av värme haha :p.


Hörs sen!

Av Therese - 28 juli 2011 13:47


Tjabbatjena!


10:34, då ringer telefonen, visar två missade samtal, men den ringer igen! Det är lilla Sophia som ringer och jag svarar tredje gången. När jag svarar säger hon - sover du? Jag - öh, ja haha. Hon - aha, men de kan du inte göra, upp och hoppa tjalalalaaaaaa ooooooohhhhhhh! Hon flippade totalt hahaha xD. Hon satt nämligen i bilen påväg till jobbet och var hur pigg som helst och jag va en zoombie, typ ;p. Vi pratade lite tills det BRÖTS! Sen somnade jag om igen och vakna halv 1 då mamma kommer in och väcker mig.


Är fortfarande DÖD!! Vädret gör det inte bättre heller, gråa moln och regnet hänger i luften? Ska väl ta mig något att äta. Ska göra mig iordning sen med, ska in till stan med Sophia och Matilda tror jag bestämt :). Vi ska fixa lite inför imon och så :) hihi.

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards