ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg under december 2010

Av Therese - 13 december 2010 12:49


Blev så glad nu när jag läste på Aftonbladet att Minnah från Idol har fått skivkontrakt! Hennes skiva kommer ut 19 December :).


Så GRATTIS till henne! ;)


  

Av Therese - 13 december 2010 00:17


Ja ni nu har Sophia åkt hem och jag är dötrött :p. Haft redigt kul med henne ikväll, men det har jag i och för sig jämt! <3 :)

Blev Donken och massa prat här hemma samt fixat en skiva till hennes man ;). Hoppas den duger åt han :D haha.


Nu ska jag sova för som jag sa så är jag dötrött ;).


Hörs imon alla, sweet dreams! <3


Av Therese - 12 december 2010 18:00


Halli hallå!


Nu ska jag göra mig iordning för att snart kommer bästa Sophia hit! :) Ska umgås lite och sen åka till Donken förmodligen och äta lite :). Blir en fin kväll iaf :)

Av Therese - 11 december 2010 23:21


För en stund sen kom jag ut ur duschen. Har oxå bytt lakan i sängen så funderar på att lägga mig och sova nu :). Lär nog somna skönt för har haft fönstret öppet nu så är mycket frisk luft här nu och man kan andas igen ;).


Men vi hörs imon då, godnatt alla!

Av Therese - 11 december 2010 20:07


Är det bara jag som har tråkigt ikväll? :( Vet inte vad jag ska göra redigt. Någon som har något förslag? :) Finns inget kul på tv:n heller och allt jag missade i veckan på tv har jag redan sett , smart Therese! Varför skam an kolla just då och inte spara de tills man verkligen inteh ar något att göra?!


Men nu kom visst Josefine in ;). Så hoppas på en bra konversation :D

Av Therese - 11 december 2010 15:46


Satt och hittade bilder från i sommras då jag hade långt och blondt hår och blev att jag saknade de liiiite :(. Men jag trivs ändå i det jag har nu :)


  

Av Therese - 11 december 2010 14:31


Dom här bidlerna hittade jag nu när jag kollade igenom webbkamerabilderna :p. Dom tog jag och Matilda förra fredagen och underhöll oss medan Sophia duschade inför festen hos henne :D











                             

Av Therese - 11 december 2010 13:41


Vädret ser mycket tungt ut idag på grund av att de är plusgrader ute och snön sjunker ihop. Skönt är att de inte kommer vara så länge för redan imon tror jag att det skulle bli minusgrader igen och komma mera snö! Så mysigt! Snön kan ju liksom inte försvinna nu innan jul så bra att de kommer mera :).


Skulle behöva städa rummet men vet inte om jag det idag, senare idag eller imon :). Det återstår att se. Ingen lust alls att städa just nu men det behövs ju så ja :).


Sitter än sålänge och kolla läget på bloggar och shit


Just nu  

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards