ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 8 februari 2010

Av Therese - 8 februari 2010 19:22



Gud vilken roliga eftermiddag det har varit! :D

 

Det är ju bara sååååå roligt att åka med Sophia :D HAHA! Kan inte sluta skratta, det bara går inte xD. Roligast är det i rondeller hahah, HERREGUD! XD

 

Efter skolan så körde hon hem Matilda. Vi åkte vidare till Sibylla vid ishallen och åkte ett varv runt och kollade om det var mycket folk med såg inte in så vi åkte iväg till shell och sen tillbaka igen och ställde oss vid parkeringen vid Sibylla. Gick då och köpte kebabtallrik (MUMS :D) då vi åkte hem till mig sen :p. Men innan det åkte vi och tankade och jag bjussade på bensin ;). Jag sitter där med colamuggarna och mina hädner var typ frusna xD. Så kallt va de :D hahaha. Vi kom iaf hem till mig hela :D. Maten hade hunnit kallna lite men va fasen det finns ju mikro :D. Körde in det där ett tag ;)

 

Synd att det inte togs några bilder xD haha. Ska bli bättre på det när jag får min telefon förhoppningsvis denna vecka :).

  

Nu blir det att plugga till religionen :s. Har prov om hinduismen imon, hoppas det kommer gå bra, för dör annars.

 

  


Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17
18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards