ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg under februari 2011

Av Therese - 19 februari 2011 00:01


Idag har det varit en sådan dag då allt lika gärna kunde gå åt skogen eller så kunde de gå hur bra som helst. Vad tror ni hände? Jo, det har gått rätt bra idag :). Hade ju andra delen av ett prov idag och de gick så bra:).


När jag hade slutat så kom pappa och hämtade mig för att vi sedan åkte till Maxi och handlade lite saker till maten som jag så snällt erbjöd mig att stå för ikväll ;). Mamma blev djupt tacksam för de och det va i stort sätt färdigt när hon kom hem från jobbet :). Maten jag gjorde va grönpepparkassler som är så barnsligt enkelt att göra och gott :D.



Detta  häller man i formen och sen in i ugnen ;)



           


Av Therese - 16 februari 2011 22:15


Precis kollat på Fuskbyggarna och vilka svin de finns inom den branschen, man blir ju så förbannad och lider med dom som blir utsatta!


Dagen har varit heelt okej :). Om inte annat så startade den väldigt bra. Vaknade ju upp hos Sophia idag och hon går upp lika pigg som vanligt och drar upp rullgardinerna och frågar om frukost :p. Så de va bara att klä på sig och gå ut mot köket och äta frukost. Hon kokte ägg med :D, hur gott som :). Hände ju dock en kul grej när jag skulle salta ägget hehe. Det kom en ANING för mycket salt på ägget ;D. Kändes som att salt från paketet kom ut på ägget haha xD. Fick ju skrapa bort en del (a).


Efter en god frukost blev det lite bråttom så de va att göra sig iordning rätt fort men de gick inte så fort iaf haha :p. Kom iväg i tid iaf, men problemet när vi kom fram till skolan var ju att det inte fanns en ända parkering :O. Åker runt skolan 3 gånger om inte mer för att se om någon hade åkt eller inte, men de hade de inte gjort :(. Det slutade med att vi åkte ner till pappas jobb och ställer oss där som ligger 1 minut ifrån med bil, inte ens de tror jag :p haha. Vägen upp till skolan va mindre kul, det blåste så kallt så de fanns inte. Usch!


Hade prov idag med och de gick skitbra :D. Sophia är den bästa att plugga med alltså! Tack för att du envisades med mig igår, och titta så bra de gick idag :) thihi <3. Och imon ska vi på de igen, andra delen på samma område ska vi ha prov i på fredag så blir att sova hos henne imon igen och plugga :). Jag hoppas att det provet går lika bra som detta gjorde idag :).


Det var allt för idag och ska försäka ta bilder under morgondagen :), för blev inga idag :/. Hade bra så hörs vi!

Av Therese - 15 februari 2011 18:07


Gud vad gott de va med mat, och huvuvdvärken bli liiiiite bättre iaf :). Tog en Alvedon efter jag ätit så hoppas de gör susen nu :).

Sophia är påväg och jag är reda att åka :D. Packat ner de jag ska ha med mig och nu sitter jag baea och chillar här med lite musik :). Har fått en ny favoritlåt som är Chris Brown - Yeah 3x. Nu kommer plugget närmre oxå men hoppas hon kör sakta hem ;).


 

 

Av Therese - 15 februari 2011 16:30


Har varit hemma idag på grund av huvudvärk och har de fortfarande ont och hoppas på att de går över när jag har fått i mig lite taco :). Mamma kom hem nu med så hon ska börja göra maten nu snart och jag ska göra såserna :).

Håller på att göra mig iordning nu med för ska med Sophia hem sen :). Ska faktiskt bli skönt att få va med henne ikväll, men vi ska DOCK plugga :/ men de bryter vi lite med pauser av snack :). Bara hoppas huvudvärken går över för de är det ända jag vill ska bli bra nu!


Sophia & jag ! <3  



Av Therese - 14 februari 2011 18:58


Hej allesammans!


Nu är de ett bra tag sen sist, eller hur? :p. Kul ändå att folket tittar in varje dag även att jag inte uppdaterat något på två hela veckor ;O.

Anledningen till att jag inte gjort de är att jag inte har haft någon speciell lust till det :). Men nu så får vi se hur länge detta håller då ;).


Vad ska man säga nu då? Just de, det är ju alla hjärtans dag idag! Vad tycker ni om denna dagen? Själv tycker jag att den är överskattad och borde inte få finnas över huvud taget!


Kan meddela de med att det går frammåt med mitt rum, varit massa strul med väggarna så som först igår så kom de upp tapeter :). Det kommer bli så bra sen när det verkligen är klart! Längtar tills jag kan flytta in i mitt nya rum :) :).


Mysiga, vintriga Gunnarsö :)  

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards