ThereseCarolineBerg.

Direktlänk till inlägg 1 februari 2010

Vilken TIIID!

Av Therese - 1 februari 2010 17:49


Tjena på er ;)

 

Morgonen vart lite seg då jag inte alls kände mig bra :/ men sedan gick över :). Skönt de!

 

Ja vad ska man säga om idag? Jo...kan säga att vi har varit rätt skrattiga av oss ;) haha! Fan sådana dagar är bara för BÄST! :D. Så kul när hela klassen är på TOPP! Det är lite komiskt med våran klass för vi har ungefär samma humör alla dagar :p. Är några sega och inte peppa alls så är de andra det oxå och om några är glada och skrattar så är resten de med :p.

 

Det blev seegt mot slutet av dagen för ville bara hem då och jag kom hem rätt så direkt efter vi slutat med ;). Sophia kom och hämtade mig efter att hon hade varit hemma idag :(. Vi åkte hem till mig och pluggade lite på ett prov som vi har IMON och jag fick reda på det idag :O!!!! Shit! Det är inte lite på provet heller :S. Det är bara att plugga på nu ikväll då :/.

 

Sen kände Sophia att hon blev hungrig eller ja hon var ju det så då åkte vi till det ena Sibylla och kollade men då vart det så mycket folk där så åkte till det andra ist. DOCK vart det ett dummt beslut för tanterna i kassan hade sånt problem med att betala med kortet och samtidigt få med kupongen xD. Så båda två stod ju där och skulle försöka afå det och funka och det tog ju evigheter så då frågade Sophia om vi skulle åka någon annan stanns men då precis blev de klara så vi beställde! Till slut fick vi ju våran mat och när vi kom ut så bara asgarvade vi xD hahaha! Ja herregud vilket problem de va för dom :p. Så nu är vi mätta och goa och hon har åkt till sin boyfriend precis och jag sitter med det förbannade häftet till provet :(. Usch! Så hemskt, hoppas fan de kommer gå bra :).

 

 

Paradise Hotell ikväll med ;). Undra vad som kommer hända för nu är det ju fan slutet imon :O. ALLT kan hända PRECIS ALLT!!

 

Ska la plugga lite nu så hörs senare, tjing!

 

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese - 19 januari 2012 16:41

  Hej alla!   Nu är det såhär att jag har bytt blogg! Min nya blogg är - theresecaroliineberg.blogg.se  så det är bara att klicka in där och börja läsa där, om ni vill :)   Fårse om jag kommer tillbaka hit någon gång eller uppdaterar något ...

Av Therese - 11 januari 2012 23:19


  Ja jag var ju hemma hos kusinen idag och sällskapade honom med pappa så att det inte skulle bli allt för drygt för honom den stunden vi va där, som det annars hade blivit :). När han hade gjort klart läxorna tog han fram sin telefon och visade st...

Av Therese - 10 januari 2012 16:56


  Då va de tisdag, snart helg ju ;) mähähä!   Var med pappa till Lidl idag då han skulle handla lite till morfar. När det va gjort åkte vi hem med det till morfar, som för övrigt blev glad att jag var med :)   Imon ska jag hem till kusinern...

Av Therese - 8 januari 2012 23:15


  För mer än en timme sedan hör jag att familjen är i köket och gör kvällsmat. Jag ville också ha så jag gick ut och gjorde mig gooooooda mackor! Vart redigt gott faktiskt :)   ...

Av Therese - 8 januari 2012 21:03

  Har inte allt för mycket att säga så lägger bara upp bilder från gårdagen :)   Dagen började med att jag låg och spelade detta tills jag inte orkade längre :p   Blev att lyssna på musik :)   Märkte att Amaryllisen hade slagit...

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17
18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards