ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg under april 2010

Av Therese - 19 april 2010 23:30

  

Go kväll


Såhär sent på kvällen är det inte så jättemycket som händer. Alla går och lägger sig och här sitter jag som är skittrött men inte går och lägger mig :s. Alltså jag förstår inte mig själv ibland faktiskt :p haha.

 Det är så skönt nu att det har släppt helt i huvuvdet :). Och då sattsade jag på att baka lite :p haha. Gjorde ett par kakor som jag fick receptet från mormor i fredags :). Älskade dom kakorna när jag var yngre och hon hade alltid dom med sig när vi åkte till stranden :).


Och jag vill bara ha onsdag nuuuuuuuuuuuu! ;) Vi ska nämligen hämta en sak då :). Men säger inte vad hihi ;).


From yesterday.



Ne men nu har jag väl sagt mina sista ord för kvällen skulle jag tro :). Sitter och lyssnar på Rihanna - Rude Boy som jag vråldiggar! :D


Godnatt!

  

Av Therese - 19 april 2010 18:11


Hello to you.


Blev ingen bra start på denna veckan...Vaknar med att jag känner att det spänner i hela huvudet och det kommer från tinningen som är vi sidan av huvudet. Har knappt kunna tuggat idag för det blir ju spänningar när man slår ihop känderna. Blivit liiiiiiiite bättre iaf men inte så jättemycket.


Blir att gå imon iaf för ska prata med mina lärare och så ska jag prata med min handledare :).


Och när man har varit hemma så har jag hittat en ny skön låt!  


Sean Kingston & Justin Bieber - Eenie Meenie


Och här på Spotify finns den även med bara  Sean Kingston – Eenie Meenie. Så ni som har Spotify kan ju klicka och lyssna :). Älskar Sean Kingstons röst och låtar så därför jag föll för denna :p haha.



  

Av Therese - 18 april 2010 15:44


Heeeeeeej allihoppa!


Gaaaaaalet kul kväll igår! :D. Sophias boyfriend körde in oss till stan där vi mötte upp några bekanta till Sophia :). Men innan det så fick vi med oss en gäst som va Amanda :p. Vi kom in runt halv 11 tror jag bestämmt att utret va (y) haha. Gick in på Abbes då vi skende in på toan, men då kommer det en som ville se våra legg och Sophia va halvvägs in på toa haha :p. Han bad om ursäkt för att han kom olägligt för att kolla de xD.

Vi att och snackade på Abbes till lite efter 12 och sedan vandrade vi upp till Apollo där vi va till kvart i 2 ;). Man fick ju sig ett par goa skratt iaf :D hahaha! Lyckad kväll!


Vid 2 eller efter 2 så kom hennes boyfriend och hämtade oss och även körde hem Amanda. Jag åkte med hem till Sophia och sov där :p.

Pappa kom och hämtade mig vid 2 tiden och är då nu hemma :). Sitter och är skithungrig och skittrött oxå!! Men känner att maten är på G! Vi ska ha grillad ytterfilé och potatisgratäng (y) ;). MUMS! Kan ju inte bli bättre :D haha.


Just nu... (:


     



Av Therese - 17 april 2010 12:42


Tjenatjena! :)


  Ni fattar inte så underbart skööööönt jag sovit inatt! :) Va så skönt att lägga sig och känna sig trött. La mig ändå vid halv 1 men somnade i soffan så hade redan sovit i kanske 30 min ;). Det  var så kul för var ju så trött när jag gick därifrån och helt väck. Så när jag skulle in till mitt rum så går jag in i valvkanten till dörren och slog i armen xD hahaha! Det är inte ofta det händer men kan säga så mycket som att då är jag verkligen trött när sådant sker haha!


Det var meningen att mamma och jag skulle in till stan idag och kolla om det fanns någon studentklänning, men vi valde att sova ist xD. Vaknade halv 12 och hatar att stressa eftersom att de bara har öppet till 2 och jag skulle duscha och så innan. Vi tar det på måndag ist efter vi slutat :).



Jaha, vad händer idag då? :). Det vet jag faktiskt inte men hoppas på något iaf :). Hade tänkt att gå in i duschen snart men väntar ett tag till för är fortfarande knappt vaken ;). Skitseg!




  

Av Therese - 15 april 2010 23:50


God kväller


Sitter här och egentligen borde sova i stället för att sitta och dryga vid cyberspace.

Är så galet trött och sådär skönt trött oxå :).


Dagen har ju varit helt underbart skön! Så himmla härligt väder så det finns ju inte!


Vi har nästan varit ute hela dagen med barnen och det har varit jätteskönt :).

När det var så skönt så tog jag mig en kort prommenad på min rast ;). Det var inte helt fel faktiskt :). Kan det bli bättre att vara ute och gå när man har solen rakt i ansiktet och det är lite ljummet i luften? :). Ne, tänkte väl det! ;)

Så om det blir fint väder imon med så ska jag ta mig en prommenad igen ;).


När jag slutade idag vid 4 gick jag upp till skolan och satte mig vid huvudentrén och väntade på Sophia :). Vi skulle åka till McDonalds och ta lite :). Precis när jag satt mig i bilen så kommer en kompis till Sophia och det blev att hon oxå följde med och åt med oss :). Mycket trevligt! :) När vi va klara på mcDonalds körde hon mig till Maxi för att jag skulle se om mamma var kvar där och handlade och det va hon så jag gick in till henne, men skönt va så hade hon inte så mycket kvar ;). Phuuu!


Imon ska mamma och pappa åka till Kalmar och kolla på en bil vi är intresserade av :). Hoppas det är något att ha så vi får två bilar igen! För nu när vi varit utan har man verkligen märkt att vi är så beroende av två bilar. Bara att hålla tummarna! (y).


Hoppas dessutom att vädret håller i sig till helgen med så kanske man kan hitta på något kul ute :).


Ne hörreni, klockan slog just 00:01 :O. Det betyder att det är FREDAG! :D och att Therese ska ta och sova nu ;). Så godnatt på er alla där ute! :)


  


Av Therese - 14 april 2010 23:48



God kväll.


  Det börjar dra sig mot midnatt . Therese börjar bli trött faktiskt, inte ofta det händer, för blir att jag tvingar mig till sängs annars hehe.   

 Som sagt hoppas det blir sånt här väder imon för vill att   ska skina .



 

    


Godnatt!


  

Av Therese - 14 april 2010 19:51


Jag är sååååå glad! :)


Ska nämligen träffa Sophia lite imon efter jag har slutat :). Hon är ledig imon så hon kommer hem en sväng :). Hoppas verkligen att det kommer bli kul som alltid! ;) Har liksom inte träffat henne sen i fredags eftermiddag :O.


Vi är mer än normala ;) haha! <3


Detta är våran låt alltså ;). Om ni skulle sett ett videoklipp med oss så skulle ni nog förstå men det får ni inte se ;) höhö.


  

Av Therese - 14 april 2010 15:43


Hej allihoppa! :)


Gud det är så glaet fint väder ute och här ligger jag och inte mår så bra ännu :(. Så seg i huvudet men bättre än igår och ska iaf försöka pallra mig iväg till APU:n igen :). Hoppas att det är fint väder då när man är ute :).

Igår ska vi ju inte tala om hur dåligt jag mådde :O. Låg i sängen heeela dagen ocn när jag gör det så mår jag inte bra! För jag får i stort sett panik om jag ligger förlänge i vanliga fall.


 

Såhär låg jag hela dagen och kvällen igår! "/



Till och med fåglarna kvittrar så det inte är sant :). Igår hörde jag oxå fiskmåsar och det var underbart för det är ju i stort sett den ända fågeln man hör på sommaren så igår kändes det som om det vore en varm sommardag! :)


Har inte gjort allt för mycket idag då men har hunnit med iaf och kollat på kvällens avsnitt av Andra Avenyn. Nu kan jag ju säga så mycket som att det verkligen börjar hända saker nu! Längtar till nästa veckans avsnitt, varför kan dom inte visa två avsnitt i rad för ;). Jaja, det är bara att hålla ut och hoppas på att man överlevt tills dess ;) haha! :)


  


Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards