ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg under april 2010

Av Therese - 13 april 2010 15:09









Sjukt bra!


  

Av Therese - 12 april 2010 18:04


Hej allihoppa! :)


Har ni haft en bra dag? =) Kan säga så mycket som att jag har haft en bra första dag på APU platsen :). Det är i en förskoleklass och sedan fritids på eftermiddagarna :). Barnen har varit jättepositiva och verkligen pratat med mig och likaså jag då ;).


Dessa bilder är från när jag går tillbaka till skolan efter jag varit uppe och växlat lite ord med mina lärare :). Är liksom på andra sidan planen hihi :).




Skithärligt väder vid lunch men sen frmamåt eftermiddagen vet i fan vad som hände! Blev ju helmulet och kom in massa fuktig dimma :(. Va rätt så kallt att gå hem i det :O.        


Slutade 4 och började gå hemmåt men mamma fick hämta upp mig halvvägs när hon va på väg hem från jobbet :). Var verkligen skitkallt! Fryser skitmycket när jag går här :p.


  

Av Therese - 11 april 2010 21:53


Godkväll!


Sitter och kollar igenom lite sköna sommarbilder och vill bara nu att dessa 6 veckors APU ska gå fort så resten av tiden kan gå fort till studenten och sen är det sommar!


2008



Dessa två bilder är tagna på Sophias födelsedag 2008 :)

En Ö utanför Figeholm :)


Skolavslutningen 2008 :)


Kvällsbad ute i Bredviken :)


Grillning vid utsläppet :)


En av många båtturer, dock är denna på natten ;). Bäcksvart! Haha!

Fight :p


Härlig kväll :)


Bäst! <3                       



2009








 









Man bara önskar ju att man kunde öppna en dörr och sen kliva in i sommaren! :)



     


Av Therese - 11 april 2010 14:51


Redan eftermiddag och jag har faktiskt hunnit duscha men längre har jag inte kommit, tänkt att städa rummet för just nu är golvet verkligen en garderob! Ska laga mat idag med till familjen för de är sugna på min köttfärssås, iaf mamma och pappa ;) haha.


Så på brist av annat så kollade jag lite i Mina bilder mapp och ville då kolla hur mycket bilder jag har på datan och jaa....här är resultatet :O. Kan lätt bli så när man älskar att ta kort! :D


Lite ju? ;)



Ska ta och ta på mig lite kläder nu och förmodligen börja med maten :/. Jaja!

Hörs sen allihoppa! :)


     

Av Therese - 10 april 2010 23:53





  
























Det var lite jag hade att dela med mig :)


  

Av Therese - 10 april 2010 21:23


Ja nu ni så har Therese stått i köket sen nästan halv 7 :p. Det har blivit massa goda bullar under den tiden, är färdig nu :).


Det blev kaddemummabullar och vaniljbullar! :)








Pappa kom ut i köket när de va klara och då tog kort på mig haha :p. 


Har ätit ett antal bullar nu så är mätt ;D haha! Men smaskens vart de kan jag lova! :D


  

Av Therese - 10 april 2010 16:10


Hej allihoppa!


Jag är väldigt slapp idag, liggsitter i sängen och det gör mig inte piggare av att titta ut genom fönstret "/. Helmulet och regnat har det väl oxå gjort.....SOL KOM FRAM!

 

Igår åkte jag med mamma vid 7 till Sophia. Vi gjorde oss i ordning hos henne och sedan åkte till Kalmar runt 9 tiden :). Vi åkte direkt till Baronen och in på Gina Tricot där Sophia bytte sin väska som var trasig när hon skulle använda den!

 gick upp på stan och kollade lite med men fanns inte så mycket mer där så åkte ut till Hansa City. Gick in på IKEA och köpte Anthon Berg chokladägg och fikade :). Vi provsatt även i Sophias drömsoffa :p. Vi hade kunnat sova över där haha :p. Sjukt skön den va :O, sjönk ner så där mjukt och bara perfekt ;).


Efter IKEA gick vi in på MODEgallerian och kikade. gick på Gina där och då köpte jag ett par solglasögon ;) haha och ett linne :).


Här är lite bilder :)


  



 

Solglasögonen från Gina Tricot :)


Bjuder på den ;). Sophia syns lite med :) hihi.


 Sjukt kul dag :). Alltid lika bra med dig! <3




På kvällen blev det att följa med syrran och hennes kompis på hockeyn :). Denna matchen var mycket roligare för det var sååååååååååå sjukt bra stämmning! :D. Stod vid klcken oxå och så j*vla härligt! ;) Vi VANN med 4 - 1 som gjorde att vi får stanna kvar i Allsvenskan! (y).


Efter det var slut så kom pappa och hämtade mig och jag kom hem precis lagom till Solsidan :). Kan säga att jag var skapligt trött efterrsom jag bara sov 4 timmar igår natt. Men inatt fick jag sova mer än fyra timmar :), nästan 12 :).


Skit att vädret var såhär idag för annars hade pappa och jag åkt på Figeholms marknad ett tag och kollat :). Jaja, det kommer fler ;).


        

Av Therese - 8 april 2010 23:20


Det är helt sjukt vad Spotify kör med den här reklamen nu! Den är så irriterande för den kommer varannan låt.


  





Nu ska jag gå och tvätta bort sminket och lägga mig :). Ska åka med mamma imon till Fia då vi två ska till Kalmar :). Kommer vara väldigt trött imon ;).


Godnatt! :)


  

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards