ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 1 juni 2010

Av Therese - 1 juni 2010 23:07


Gokväll! :)


Idag gick jag upp alldeles för sent 07:20 och jag fick stressa som fan! Bussen går liksom 08:00. Det är inte lyckat ska ni veta! Har nog aldrig varit så snabb med att göra mig i ordning, men sen ser man ju ut därefter oxå xD haha. Så imon hade Therese tänkt att gå upp tidigare :). Iaf tänkt, om hon gör det....ja det är ju en annan femma ;) haha. Men ska försöka! :)


Dagens.  


Började vid 09:15 idag för vi skulle öva på studentsången som gick kanoners! (y) ;). Helt gaaaaaaaaaaaaaaalet vad jag längtade tills nästa fredag då det är dags! :). Har inte slutat längta, kanske lät som det men ICKE! :D


Efter det hade vi rast till 10:55 då våran Religion började och vi kollade på en film om Jesus och hur han korsfästes och så. Kommer inte ihåg vad filmen heter men kunde iaf inte se på den så satt och kollade bort hela tiden. Jag bokstavligen HATAR sådana filmer där man plågas och misshandlar hela tiden och det gjorde dom i denna filmen vill jag lova! Det jobbiga är att vi ska fortsätta se på den imon så det blir att kolla ner i telefonen ist ;). Jag skämtar inte när jag säger att jag mår dåligt :O. Blir  fan illamående och känner nästan smärtan i slagen, neeeeeej det är inget för Therese Berg inte!



Tog förresten kort på vårat nedräkningscolage idag :). Hur snyggt sm helst ;). Massa bilder på oss i klassen från dessa tre år vi haft tillsammans :).


LÄTT det coolaste på hela skolan ;). Men vi på BF är SÅ kreativa av oss (a) ;).



Vädret har ju inte varit Juniväder idag precis! Hela natten har det blåst och regnar och knakat i huset, BRRR!! Hade jättesvårt att somna när jag väl la mig inatt.

Lite gråmulet vart det när man vaknade så det var en anledning till varför jag blev kvar så länge i sängen ^ ^. Temperaturen har legat 10 grader idag :O. Blåst och regnat! Fy! Men på torsdag ska det bli MYCKET varmare här ;), upp till 22 grader och det liknar mer Juniväder :) eller hur? ;)



Det blev mycket idag (a) hehe. Men så kan det vara ibland ;).

Ska ta och sova nu iaf och så hörs vi förhoppningsvis imon :).

Godnatt <3


  

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards