ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 2 juni 2010

Av Therese - 2 juni 2010 22:03


Hej på er!


När jag loggade in på min  blogg så hade jag fått en bra kommentar faktiskt!



Detta är många bra funderingar och tankefrågor denna personen har skrivit!


Självklart komemr det bli jättetråkigt att inte längre få träffa dessa klasskompisar varje dag längre, alla var sin väg. Men jag hoppas att vi ska kunna hålla kontakten så gott det går :). Endel i klassen ska plugga vidare i olika städer så dem kommer man ju inte få träffa så jättemycket nu. Det är ju som sagt många som itne vet vad de ska göra efter studenten och det är inte det lättaste att veta heller vad man vill i livet eller om man kommer in på någon högskola/universitet. Det är inte kul heller i dagens samhälle att leva utan jobb och inte ha någon utbildning. Det finns många ungdomar där ute som är fattiga på grund av att de inte har något jobb eller utbildning. Förhoppningsviss kommer det öppnas en dörr för dom med och någon dag bli något som de verkligen vill! Alla har ju en dröm och man vill ju göra allt för att försöka uppnå den men det krävs mycket!

 Själv ska jag gå ett år till där jag ska läsa de kurserna jag inte redigt nått till toppen :). Så det kommer jag syssla med till hösten. Hoppas att man kommer att hitta något man vill fortsätta med efter detta året :).



  

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards