ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 2 januari 2010

Av Therese - 2 januari 2010 23:50


Är precis hemkommen från farmor och farfar och är lite trött nu ;). Busat med de mest energifulla kusinerna ungefär heela kvällen ;D haha. Alltid lika kul dock ;).

 

Blev mat, efterrätt och fika på mindre än 3 timmar :O. Det är så mycket så man håller ju på att sprängas :p hahaha! Så jag behöver inte någon mer mat ikvll iaf ;) och tur är väl de :).

 

 

Jag satt nere i källaren med kusinerna och kolalde på Mr. Bean hahah, han är ju inte redigt klok i någon ände xD. Ungefär som mig då ;) haha! 


 

Granen i källaren där vi för övrigt delade ut julklapparna på julafton :).


Så här fint vart de när jag vaknade idag vid halv 1 (a) ;) haha :D.


       

Av Therese - 2 januari 2010 15:25



Tjenixen!

 

Nu är klockan snart halv 4 och jag ska vara klar kvart i 5. Vi ska på middag till farmor och farfar vid 5 så ska in i duschen nu.

 

Det har kommit mera snö oxå ;) ca 2 decimeter :p haha. Så vaknade upp med strålande sol och snö vid halv 1 ;). Fy fan vet inte hur jag ska kunna vnda tillbak på dygnet sen igen :O. Kommer dö den 11 januari för då ska man upp vid 7 igen, usch för det! Kommer dock har ett gutt schema ;) höhö.

 

  

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards