ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 5 januari 2010

Av Therese - 5 januari 2010 18:31


Såå sjukt mysigt det är ute JUST NU! :). Kom precis hem så tog bilden när jag gick in :). Det är kallare nu och det blåser som den ;).


  


  

Av Therese - 5 januari 2010 16:42


Det blev att jag följde med mamma och pappa så nu åker vi iväg en sväng ut i snövädret :p. haha!


Det är så förbaskat kallt ute hela 11 minus :O


  

Av Therese - 5 januari 2010 15:24


Sorry..har inte orkat skriva något för det har inte hänt så speciellt mycket heller för den delen, så varför skriva då? Jaja.


Har iaf sovit till två de senaste dagarna för det blir så när man i stort sätt lägger sig runt tre om nätterna :p, så är ganska trött nu om vi säger så! Kroppen kommer där med få en STOR CHOCK på måndag när jag ska upp vid 7 igen :(. Det är sååååå deprimerande! Men liiiiite skönt att få ordning på vardagen igen för då vet man precis vad som ska hända. Okej detta kan vara skönt med men nu börjar det bli lite tråkigt och jag vet att jag kommer få ångra mig att jag har sagt detta ;) haha! Vänta bara till mitten av nästa vecka så kommer jag vilja ha lov igen ;).

 

Som rubriken säger så gör jag mig iordning men vet inte vad som sker, kanske åker med mamma och pappa en sväng för orkar inte sitta innanför dessa väggar längre! Om jag inte åker med så blir det att rensa på rummeto ch packar ner lite :). Fan vill komma igång med renoveringen NU!

 

  

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards