ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 21 januari 2010

Av Therese - 21 januari 2010 23:24


Sitter i nattlinne och har precis kommit ut ur duschen :). Så skönt att duscha precis innan man ska sova, gör jag alltid!

 Så ska ta och krypa ner tills sängs nu då :)


Godnatt på er!

 

Just nu !

 

  

Av Therese - 21 januari 2010 22:34

     

  


Det är den här nya låten som jag har fastnat för som sjutton! ;)

Den är den official them song till Snabba Cash oxå ;)




Av Therese - 21 januari 2010 15:46

  

Vilket chill dag det har varit idag! :) Slutade 12 tack vare att Religonen var inställd ;). Ibland har man bara för mycket tur ;). Ringde pappa och han kom och hämtade mig :).

     Fanns ju inte så jättemycket att göra när jag kom eftersom att man ensam så gjorde då en sockerkaka ;) haha. Har fått värsta flånget att baka denna veckan :p. Kul är det oxå :D. Sammtidigt som jag bakade pratade jag med Sophia plutt :). Inte dåligt att göra allt med en hand som t.ex vispa allt med elvispen ;D haha. Det gick iaf kanoners ;)

 

Syster kom hem med två bussen därför hon inte mådde så jättebra stackare :(. Ikväll ska jag laga den där maten igen som jag gjorde till syrran och mig i tisdags, vi var så sugna på det idag igen! Skitgott! ;)

Mamma blev glad när jag ringde för en kvart sen och frågade om vi kunde ha det så det vart färdigt tills hon kommer hem runt 6 :).

 

Vet att det ser ut att vara överkryddat men hade bara inte blandat det innan jag tog kortet ;). Så detta blir det ikväll igen :)  

 

Ikväll är det Made in Sweden igen! :) Har längtat för det är så jäkla bra!

 

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards