ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 5 maj 2010

Av Therese - 5 maj 2010 21:21


Tjenixen allihoppa!


Inget skrivet sen i söndags och förklarningen till det är att jag varit så trött! Är konstant trött nu efter jag kommer hem efter praktieken haha :).


Kan säga så mycket som att idag efter jag slutade gick jag till frisören idag igen då vi skulle öva på balfrisyren :). Det blev superbra och det kommer bli ännu bättre då :p. Nu sattes det ju bara upp lite löst för att ha en grund att gå efter :).

Sa ju att jag va där idag igen. Var där igår och färgade håret och gjorde slingor, mycket slingor ;).


Såhär blev det :). Ljusare IRL.



Och när jag kom hem efter prövningen av balfrisyren så hade min säng kommit! :D


120 säng och det gillas :).


Va tvungen att lägga mig och känna hur skön den va och den är så mjuuuuuk så det finns inte :D. Kommer aldrig komma upp ur den sen ;) haha. Kommer dock inte få in den i rummet förens till helgen för måste få ut alla möbler och skit :p haha. Hoppas bara pappa är bättre i nacken så det går att få in den :).



Nu ska Therese kila. Vi hörs! :)


  

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards