ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 8 maj 2010

Av Therese - 8 maj 2010 17:49


Heeeeeeej igen! ;)


NU är vi äntligen klara med inflyttningen av sängen! :D


Har tagit i stort sätt hela dagen att först rensa då och sedan plocka ner den andra sängen och sen få in den nya :). Kommer bli så skönt att sova inatt ;).




     

Av Therese - 8 maj 2010 15:10


Hej på er allihoppa!


Vart tog våren vägen? Kan ju tro det är början på Oktober :S. Liksom bal om 2 veckor hehe.  Svårt att tro men så är det.


Vaknade halv 11 idag men låg kvar ett tag :). Tänkte så att om jag inte gick in i duschen direkt så vet jag att jag skulle dra ut på de så det blev att jag gick in direkt när jag gick upp :). Skönt va de oxå! Gjorde iordning håret lite och sen tog på mig studentmjukisdressen :). Passar mycket bra till en sån här dag som denna!


Blev sedan frukost och och efter den så tog jag tag i att röja lite på rummet så att jag får in nya sängen :D. Har fått ut massa skit så att det går att får in sängen :).



Tomt bredvid. Och jaa, det var verkligen på tiden att få en ny säng :p. Ser ju bara brädan som hänger haha. Men den är ju gammal oxå, fick den 1995 ;).


Tomt där med ! :D



Idag känner man isg lite bättre oxå och det är skönt men huvudvärken sitter i lite men den försvinner den med efter hand :).


        

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards