ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 16 maj 2010

Av Therese - 16 maj 2010 13:08


Heeeeeeeeej på er allihoppa där ute!


Såg att en hel del har checkat in bloggen i veckan fast än att jag inte uppdaterat något :). Blir ju inte så mycket eftersom att det är mycket med praktiken och går in på den sista veckan nu :/. Kommer sakna barnen otroligt mycket!


Sen är mycket anlednigen till att jag inte har skrivit är att jag fick massa solutslag av solariumet och har inte gjort annat än att kliat mig på hela kroppen. Har aldrig varit emd om något liknande, trodde jag skulle dö för höll på att bli galen på riktigt! Tänk er när man känner att en mygga sitter på en och det sticker till? Så precis så kändes det när man slutade klia, stack till i på hela magen och ryggen. HEMSKT är en bra sammanfattning till det hela. Så om ni är nya med att sola solarum så TA DET LUGNT! :) Ett tips bara ;). Jag var inte ny med att sola solarium bara att detta är rätt nytt och då är lysrören skarpa ;). Så ta de lugnt med nya solarium :)



Långlediga har vi varit nu med och  varit rätt skönt :).

Igår var man i Växjö hos pappas moster men vi va ute på pappas kusins gård som ligger på landet där det finns allt skojsigt :p. Vi hade sån tur med vädret så vi kunde vara ute :). Jag busade jättemycket med min ena kusin och hon är 5 år och så kuligt va det vill jag lova :). Både hon och jag blev trötta iaf :p haha. Sprang runt på den stora gården och jagade varnadra sm hon uppskattade :). Redigt busfrö de ;). Det var höga tepraturer igår och det visade sig vara hela 20 :D. Så varmt och skönt!



JUST DET!

 Kan meddela nu att jag ÄNTLIGEN HAR BESTÄMMT MIG FÖR STUDENTKLÄNNINGEN. Det blev ett snyggt fodral från Ellos :). Så skönt att ha de ur världen :p. Så nu är det bara skor kvar xD haha. Men det ska mamma och jag kolla på när vi ska till Kalmar på onsdag och hämta balklänningen :). Blir ju bal på lördag så om en vecka är det dagen efter :). Hoppas att det kommer blir trevligt :).


Vad finns det mer att säga? Hmm....jo jut det! Lekte med Sophia i veckan oxå som va trevligt :). Så tråkigt att vi har setts så lite nu under dessa veckor, men o andra sidan så kommer vi ju hänga skapligt mycket i sommar skulle jag tro ;).


Fick hem ett snyggt linne från Ellos i veckan oxå :). Det blev ett vitt och svart i samma modell :).


Så nu tycker jag att det ska bli sommarvärme på riktigt och inte massa låga tempraturer så man kan börja använda linnet ;). Känns inte så jättekul att ha det nu :(


  

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards