ThereseCarolineBerg.

Direktlänk till inlägg 26 maj 2010

Ja då är det igång igen!

Av Therese - 26 maj 2010 20:45


Hej allihoppa!


Igår var man tillbaka i skolan första gången på 7 veckor. Det märks att man är tillbaka och det är SÅÅÅÅÅÅ MYCKET att göra nu så det finns inte! Man blir så deprimerad bara man tänker på hur mycket det verkligen är på så kort tid! Usch!


Igår vart det inte så stor ideé att gå till skolan för det första började vi vid halv 10 och hade ingen lektion när vi började utan hade lite mentorstid ist. Efterdet hade vi lång rast och sen en Religionslektion och vid 11:45 var dagen slut. Mycket ideé att gå till skolan? Nee!


När vi slutat åkte Sophia och jag till McDonalds och beställde med oss lite mat hem till henne :). Fanns inte så jättemycket att göra sen för det började ju SPÖREGNA :O så vi sov bort nästa 1½ timme ist :). Men det var fint hehe. Jag som alltid säger att " jag är inte trött, jag kan inte sova nu, vill itne sova nu! :p" Men vad händer? Jo jag somnar förr eller senare ;) haha!


Frammåt kvällen körde hon hem mig och hon fick lite pengar så hon kunde tanka med ;), hoppas det räckte :) hihi. Ibland är man bra generös ;).



Idag då! Ännu värre dag! Hahah jag låter så pepp alltså :D haha. Men det är så mycket verkligen att göra nu :p. Slutade vid lunch idag med för att vi inte hade någon Religion för klassen vill ha självstudie, sagot och gjort :p. Åkte hem med pappa då för som tur va hade han varit och handlat lite på Lidl så han va i krokarna :).

Åt lite och sedan satte jag mig vid datan och kollade de dagliga bloggarna och frammåt 3 tiden somnade jag för hade en sån grym huvudvärk så vaknade  vid 6 tiden :).


Nu sitter man här med böckerna i knät men vet fortfarande inte vad jag sa göra, det är så bra tummen upp för det (y) .



Haft på mig mitt nya linne från Gina Tricot som jag köpte i Växjö när jag va där :). Lite somrigt sådär :) hihi. Just det, mina nya jeansleggings från Cubus hade jag ju oxå på mig plus mina vita converse :)


  


Höres! <3


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese - 19 januari 2012 16:41

  Hej alla!   Nu är det såhär att jag har bytt blogg! Min nya blogg är - theresecaroliineberg.blogg.se  så det är bara att klicka in där och börja läsa där, om ni vill :)   Fårse om jag kommer tillbaka hit någon gång eller uppdaterar något ...

Av Therese - 11 januari 2012 23:19


  Ja jag var ju hemma hos kusinen idag och sällskapade honom med pappa så att det inte skulle bli allt för drygt för honom den stunden vi va där, som det annars hade blivit :). När han hade gjort klart läxorna tog han fram sin telefon och visade st...

Av Therese - 10 januari 2012 16:56


  Då va de tisdag, snart helg ju ;) mähähä!   Var med pappa till Lidl idag då han skulle handla lite till morfar. När det va gjort åkte vi hem med det till morfar, som för övrigt blev glad att jag var med :)   Imon ska jag hem till kusinern...

Av Therese - 8 januari 2012 23:15


  För mer än en timme sedan hör jag att familjen är i köket och gör kvällsmat. Jag ville också ha så jag gick ut och gjorde mig gooooooda mackor! Vart redigt gott faktiskt :)   ...

Av Therese - 8 januari 2012 21:03

  Har inte allt för mycket att säga så lägger bara upp bilder från gårdagen :)   Dagen började med att jag låg och spelade detta tills jag inte orkade längre :p   Blev att lyssna på musik :)   Märkte att Amaryllisen hade slagit...

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards