ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg under maj 2010

Av Therese - 1 maj 2010 14:53


Hej på er allihoppa!


Snart en vecka sedan man sa något här! Har velat skriva flera gånger men jag har/är varit så förbannat trött rent ut sagt så har faktiskt inte orkat :O. Varit nära flera gånger att logga in och skriva men nee, det har inte velat!


Så nu idag vaknade jag vi 08:10 och kunde inte somna om :O. Blev besviken på mig själv eftersom att jag varit så trött hela veckan och så kan jag inte sova längre när jag väl får! Ja ibland blir det inte redigt som det är tänkt haha.

Gick istället upp och satte på datan och ställde den bredvid sängen och la mig igen och så kollade jag på måndagens avsnitt av Kommissarie Winter samt onsdagens avsnitt av Fuskbyggarna. Efter det var jag jättetrött men somnade inte om fär de så jag gick upp och åt frukost :). Gick runt och slappade lite men tog mig i kragen och såg till att gå in i duschen :). Gjorde mig iordning och efter det så har jag nu städat rummet nått och nått :). Ser bättre ut än innan iaf ;). Kunde trott att det hade varit ett bombnedslag ;D.




Today!


Nu ska jag ta och fika lite för mormor kom ut hit för en timme sedan ungefär och hon hade med sig lite fika :).         


  

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards