ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 9 oktober 2010

Av Therese - 9 oktober 2010 14:15


God eftermiddag :)


Vaknade av att mamma kommer in och väcker mig idag vid 10:40 och jag blir skitglad....NOOOOT!! Var skittrött och så frågade hon om jag skulle sova lite till och det skulle jag, trodde jag ja! Kunde inte somna om alls :( phuhu. Så nu är jag lite småseg för de ;/. Eftersom att jag inte kunde somna om så gick jag upp och åt frukost som va rostat bröd :). Mamma och syrran åt de innan jag kom upp och hade tur att dom inte hade dukat bort de :).


Idag skiner solen och det är så härligt att se den lysa :).


Soligt och fint på framsidan :). Min syn utanför mitt fönster.


Baksidan är de bara skugga och lite löv har fallit på gräsmattan :)


Har så mycket orkidéer i huset och denna gillar jag :)        

Av Therese - 9 oktober 2010 00:52


Go kväll, eller ska man säga godnatt? :p


Jaja iaf. Kom väl hem för en 40 minuter sen :). Har varit resesällskap till Sophia när vi har varit och hämtat hennes pojkvän hos en arbetskompis där dom hade haft lite fesst så :p.


Resan dit va rätt kul och innan vi åkte stod vi nere i hamnen ungefär och kolla de i stort sätt på alla bilar som gled förbi haha. Stod lite på Shell med och de va ju kul hahaha xD. Dog lite smått när vi såg ett gäng parkerade med sina bilar då ena bilen var tejpad xD. Sista utvägen att laga bilen verkar då vara att tejpa ;D haha! De va lite kul faktiskt ;)



Jag och Sophia när vi sitter i bilen nere vid hamnen och inte ser en människa typ :p. Bara bilar. Inte lustigt att de va så dött, klockan va ju bara 10 typ :p. 

Men kan säga de att de va inte mycket folk ute nu heller när vi åkte förbi hehe.



Ska nog snart ta och sova är lite små trött :). Så skönt med att jag bäddade sängen innan vi åkte i fall de skulel bli senare :). Så det är bara att krypa ner :).


Hörs imon, godnatt med er! :)     

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards