ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 23 oktober 2010

Av Therese - 23 oktober 2010 21:58


Har nu suttit och gjort en ny header som hag tyckte blev mycket bättre eftersom att  denna är lite mera höstig :). Va så trött på den gammla nu som jag haft väldigt länge ;)


  

Av Therese - 23 oktober 2010 14:57


Ja igår blev det bara 1 timmas datasittande och det är fan i mig mitt nya rekord haha :D.


Hade varit hos tandläkaren igår vid 12 och där gick allt kanoners och fick som vanligt berömm över hur fina tänder jag har och hur starka dom är :p. Måste han en jäkla tur på den frånten :p. Tog den där försäkrignen oxå för nu får man ju betala annars för att gå dit :p. Matilda hängde med mig dot oxå för hon skulle till Kalmar med sin familj sen vid halv 2 :). Jag åkte hem med 3 bussen.

Gjorde lite mackor och varm choklad när jag kom hem för det var så jäkla kallt ute så trodde jag skulle frysa ihjäl! Så jag la mig i soffan och kollade på Top Modell 8 som går repris :p. Runt 4 tiden så somnade jag till och var typ död då för Johanna kom och försökte väcka mig men hörde ingenting :D haha. Kände mig lite som pappa då för han är alltid "död" när han ligger och sover i soffan :p haha.

Sen somnade jag om igen och vaknade av att pappa väckte mig den här gången vid kvart över 6 då maten va klar :)


Vid 8 va det dags för Idol och då satt jag för en gångs skull ute i soffan med mamma och pappa och kollade på det :)



Blev även lite Cheezballz under kvällen :)


Sa ju i början att jag bara satt 1 timme vid datan! Satte på datan efter Idol va slut och kollade de vanliga bloggarna jag går igenom flera gånger om dagen.

Vid halv 11 va jag trött igen så va meningen att jag skulle lägga mig så stängde av datan men fastnade vid tv:n ute i vardagsrummet då jag kollade på vem så fick lämna Idol plus eftersnacket på  tv400 för ville se nästa veckans tema :). Men kan säga att jag gick och la mig direkt efter att de va slut.


Och innan jag åkte hem från stan så hann jag även in och köpa VeckoRevyn som jag läste innan jag somnade :).


  

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards