ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 31 oktober 2010

Av Therese - 31 oktober 2010 21:23


Idag blev det ingen sovmorgon utan mamma kom in och frågade om vi skulle åka till Kalmar och kolla om vi hittade några vinterjackor till syrran och mig :). Ja och visst ville man de så det var ju bara att gå upp och hoppa in i duschen och göra sig iordning för att sedan åka :p.


  


Den jackan jag ville ha fanns inte kvar i min storlek och inte i hela Småland heller :O så mamam fick ringa till Göteborg och fråga om dom kunde skicka en till oss och de kunde dom :D. Så då blev jag jätteglad :D. Jag slipper frysa denna vinter iaf, och inte allra minst nu när det ska bli den kallaste vintern på miljoner år typ ;O haha.

Och här är den ;)



Jag hittade förståss annat oxå (a) hehe.


Ny sminkväska från KICKS


Passade även på att köpa nytt puder på KICKS eftersom att mitt andra snart är slut :)







Alla dessa klädersbilder komemr från Gina Tricot ofc ;) haha                         


Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards