ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 24 oktober 2010

Av Therese - 24 oktober 2010 22:01


Här ligger jag på bredden av sängen och är hur skönt som helst :). Orkade inte sitta vid skrivbordet längre hihi.


  


Har faktiskt dammsugat rummet och plockat iordning på alla kläder som låg halvt utspridda över golvet :p. Blir lätt så i veckorna att alla kläder hamnar på golvet och sen på helgen ser man hur förjävligt och stökigt det verkligen är i rummet :p. Får panik när det ser ut som fan haha ;). Men liksom, någon måtta får det ju vara :). Så tråkigt att se rummet helt "upp och ner vändt" hihi.

Av Therese - 24 oktober 2010 17:56


Min eftermiddag har jag spenderat genom att legat i sängen och kollat på dubbelavsnitt av Simpson och Family Guy ;). Måste ju dpck säga att Family Guy är sååå mycket bättre än Simpson för bara älskar Stewie :D haha. Han är ju så klockren!


Nu sitter jag och kollar lite på H&M och ska beställa lite grejer imorgon :D.

Tycker dock att klockan kan bli 20:00 nu så Ensam Mamma Söker börjar :). Hela 2 timmar kvar och ja......det går sakta hehe :p.

Kanske kan ta och plocka iordning på mitt rum lite och damsuga innan :p. Det är behövligt så får nog bli så med :) hihi

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards