ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 13 november 2011

Av Therese - 13 november 2011 22:04


Hejhej!


Ja vad ska man säga om gårdagen? Herregud säger jag, vad hände haha?! Det var redigt kul igår :). Något man kännt av idag i alla fall haha, inte minst sagt det obekväma sättet man sovit på. Suttit upp i soffan på grund av att det fanns ingen liggplats kvar så i morse la jag mig på golvet i vardagsrummet. Det sjuka är att jag la mig så skönt på det hårda betonggolvet haha ;). Hämtade min dunjacka och la den över mig och somande 1½ timme :). Lite sömn och en galen kväll innebär redigt trött idag! Tackar gudarna för en lugn och fin kväll med familjen hemma hos kusinerna, mys! :)


När jag kom hem från Sophia gick jag in i duschen och gjorde mig iordning igen för att åka iväg till kusinerna


Slängde bara upp håret i en bulle och drog på mig leggingsen och skjortan, skön söndags outfit! :)



Ska snart sova nu och sova redigt skönt och njuta av min underbara säng!   

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards