ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 21 november 2011

Av Therese - 21 november 2011 20:46


Precis tagit ut dom från ugnen :). Jag har skinka, ananas och ost på för det är min favorit ;). Ska äta upp dom nu innan Den som dräper börjar :), spänningen fortsätter sen förra måndagen!!! :)


 

Av Therese - 21 november 2011 19:45


Hej!


Måndag igen, går alltid lika fort till varje måndag. Skön dag i alla fall med en lektion som inte var så ansträngande idag, kolla på film och diskutera lite. Helt okej för mig! :). När jag kom hem la jag mig i sängen och kollade på efter 10 där det handlade om Marilyn Monroe idag, lite kul att kolla på :). Till slut så blev jag redigt trött så råkade somna en stund (a) höhö. Var ju tröttare när jag vaknade än innan jag somnade haha, men det gick fint :)


Kände inte alls för att göra iordning håret idag så satte bara upp det i en bulle, redigt skönt! Fick ligga kvar lite längre med ;). Var väl nästan därför jag inte orkade göra något med håret idag haha, ville ligga kvar längre :D


Ikväll har jag varit ute och åkt runt, runt, runt, runt och runt igenom stan med......MATILDA som har fått KÖÖÖÖRKOOORT IDAG!!!!! :D :D. Mycket STORT GRATTIS till henne!!!! :) :)    

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards