ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 16 november 2011

Av Therese - 16 november 2011 23:27


Go kväll!


Huajaj vad ont jag har nedanför nacken och in i skulderbladet :(, låst sig lite så har lite svårt att vrida huvudet åt vänster. Får ta en tablett så jag kan somna sen :). Hoppas de är bättre imon :)


Har ju varit barnvakt idag till kusinerna och vi hade det så mysigt! Vi kollade på film och spelade tvspel. Tror ni han knäckte mig på spelet? Haha, ne det gjorde han inte för de gjorde jag ;). Satt och retade honom för att de inte gick så bra och så bara skrattade han haha :D. Vi ska fortsätta och spela lite imon skulle jag tro efter att vi ätit mat :). Ska laga mat till dom imon när vi kommer hem till dom efter att ha hämtat upp dom på fritids :). Ytterligare en myskväll med kusinerna :). Bara massa lyx dessa två dagar!   


Kom ut från duschen för en timme sedan och sitter fortfarande med handuken på huvudet haha, kanske dags att ta bort den nu? ;). Ska faktiskt lägga mig när som helst för att sova :)


Godnatt and take care!   

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards