ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 14 november 2011

Av Therese - 14 november 2011 23:07


Ja nu är det senare haha. Hade det lika trevligt som vanligt med Sophia! Vi satt och kollade på videoklippen jag filmade från i lördags och vi bara skrattade, skrattade och skrattade! ;)

När vi kollat klart på dom åkte vi till Donken och köpte med oss lite gott och sedan åkte till vårat mat ställe ;). Det blev dock en kort stund vi sågs eftersom hon skulle hem till mamma, pappa och lillasyster och hälsa på :)


Själv har jag haft en fin kväll :). Kollade på Den som dräper vid 9 och har ätit några mackor nu med och ska faktiskt lägga mig och sova för är hur trött som helst, och ska ju inte bara prata om hur trött jag var i morse när klockan ringde ;)


Himmlen var otroligt fin och röd/rosa när vi var påväg till donkelidonken ;)



Här sätter jag stopp för ikväll och ska gå och borsta tänderna nu för att lägga mig :). Men innan jag somnar blir det lite Wordfeud skulle jag tro ;). Vill ni spela mot mig så lägg till mig vid namn Thereseberg

Godnatt!   

Av Therese - 14 november 2011 14:54


Hej!


Vilken härlig och solig dag det är idag :), men förbannat kallt ;) är ju trotts allt höst :p.

När jag kom hem vid lunchtid tog jag tag i mitt.....rum! Så dammigt och rörigt så jag stod inte ut med alla kläder på golvet samt sådan röra så det bara gick inte att blunda längre utan jag var tvungen att tag i det ;). NU - är det jättefint och i ordning och trivs med det väldigt bra att det är dammfritt och i sin fulla ordning :).


NU däremot är Sophia nog snart här skulle jag tro, hon är nog inte alls långt borta nu :). Vi ska käka lite Donken och snacka om helge, blev inte mycket snack igår innan jag åkte hem ;). Men titta, där kom hon ju :). Så avslutar nu här och hörs sen, puss!   

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards