ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 6 mars 2011

Av Therese - 6 mars 2011 23:02


....har jag inte gjort så mycket! Hjälpt till att plocka iordning på mina saker ute i huset som har varit utspridda lite överallt under renoveringen ;p. Har fått in lite igen och lite har plockats ut som inte skulle in igen :).

Har haft en redig seg huvudvärk som suttit i hela dagen verkligen, från de att jag vaknade. Det är nu som först det har börjat släppa :). Plus att jag har ont i ryggen, mitten av ryggen. Det liksom isar så som det kan göra i tänderna. Kan knappt skratta :O på grund av att de känns endel. Vet inte vad jag gjort, bara vaknade med det igår morse.

 

Kvällen/eftermiddagen har spenderats i sängen framför tv:n och och lite vid datan då :). Och imorgon samt resten av veckan är man ledig för det är temavecka på BF så lektionerna är inställda så det betyder en veckas "sportlov" till hehe ;).

 

Hoppas alla har haft en bra dag i det fina vårvädret som varit idag, dock har jag inte tagit vara på den :/. Får göra de imon om de blir så :).

Ska vl sova snart tror jag, om inte annat blir de lite tv innan så man blir trött :).

 

Hade bra och så hörs vi imon, godnatt! :)

Av Therese - 6 mars 2011 19:43


Hahaha, jag hade så kul åt hur fan man såg ut i just denna jumpsuit xD. Skulle vilja ha en jumpsuit, för gillar dom verkligen jättemycket :).




        

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards