ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 29 mars 2011

Av Therese - 29 mars 2011 23:04


Var ju tidigare idag och hämtade ut ett paket från Halens :). Där i låg det två par Converse men vet inte om jag ska behålla dom låg :/. Får testa dom lite mer och se om jag fortfarande vill ha kvar dom. Men ska med all säkerhet ha kvar dom höga :)



    

Ny

Av Therese - 29 mars 2011 19:05


Kände för en ny bakgrund på telefonen, har haft den i ett halvår snart :p. Så kände för något ljust nu :D, för den va så mörk för den är tagen på hösten den bilden :)




Kan säga att de går inget vidare bra med pluggadnet (a), fy vad tråkigt de va haha ;)

Av Therese - 29 mars 2011 18:28


Precis! Detta ska jag göra ett arbete på nu i naturkunskapen. Ska sitta till 20:00 för sen är det 112 - Poliser :). Någon mer än jag som tycker det är intressant? Jag gillar det programmet hur mycket som helst för det är spännande att se vad Polisen har att göra med om dagarna.


Såhär kommer min kväll se ut *suck* ;).

Plugg, plugg och plugg....  

Av Therese - 29 mars 2011 14:08


Tja!


Fattar inte varför de ska ta så lång tid mellan varje inlägg ;O. Vad är det som är så svårt liksom? Hmm! Har ju haft hur mycket som att skriva om egentligen men har bara inte blivit av :S. Får väl ta och göra ett inlägg senare med lite av de som hänt sen sist :).


Just nu håller jag på att göra mig iordning för ska snart åka med mamma och hämta syrran i skolan för sedan hämta ut mitt paket från Halens ;). Visar sen vad de är! :). Så nu ska jag fortsätta med att göra mig iordning, ska sminka mig nu bara sen är jag klar!


Hörs senare! (:

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards