ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 8 mars 2011

Av Therese - 8 mars 2011 21:50


Har precis kommit ut ur en låååång och varm skön dusch! :)

Och nu planerar Sophia och jag om vi ska till Vetlanda imon och kolla lite :). Kommer bli hur kul som om de blir av! :D. Våra roadtrips blir alltid så roliga ;). Kul har vi! :)

Och vad är en roadtrip utan lite godis och cola? ;)

 

Gammal bild! Men gud så goooooootttttt!! :O :D  

Av Therese - 8 mars 2011 18:35


Idag har det inte varit min dag!

Vaknade 10:15 som telefonen visade. Känner då att jag har en redigt jobbig mensvärk men försöker somna om och de gick ett tag tills det gör helt förjävligt ont rent ut sagt! Gick upp och tog en Ibumetin. En timme efter jag tod den hade de fortfarande inte hjälpt så gick upp och tog en till, när jag precis ska svälja den så blir jag redigt yr och är på väg att svimma. Ställer ifrån mig glaset fort och springer in till rummet och slänge mig i sängen. Det fortsätter och gör förbannat ont och jag börjar må redigt illa, kallsvettas och värken går ut i benen. Vet inte vart jag ska ta vägen!! Ligger och svär högt för mig själv och är otroligt förbannad på varför det aldrig släpper. Men till slut släpper det och jag är skit slut i kroppen och somnar. Hade ont oavbrutet i 5 timmar. Det var inte skönt!

 

Detta va de värsta jag någonsin känt av, fy fan! Säger bara en sak - killar, vad glada över att ni är killar!

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards