ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 7 mars 2011

Av Therese - 7 mars 2011 13:10


Detta kommer jag köra på idag! Hade varit snyggt med ett par vita Converse som jag ska beställa :)

 

 

 

 

Tröja - Gina Tricot

Jeansleggins - Lindex (från i höstas, men finns kvar har jag sett ;)

Sjal - Bik Bok
Solglasögon - Gina Tricot        

Av Therese - 7 mars 2011 12:19


Godmorgon eller ja, god middag!

 

För en timme sen ungefär så vaknar jag utav att hemtelefonen ringer som en galning :O. Trodde de va mamma först som idiotringde för att väcka mig eller något, men det vart de INTE!! Det va något okänt nummer som jag inte ens svarade på för gick upp och kollade. Den ringde sisådär 100 signaler innan jag gick upp och kollade och när jag la mig igen så vad ju lätt 100 till :O. Vafan, går det ens ringa så många signaler? Det brukar väl typ brytas efter 30 sekunder? Aja, de va iaf ingen snäll människa som ringde. Finns inget värre än att vakna till en idiotringade telefon!!!!

 

Eftersom att jag såg vad klockan va så vart de ju ingen idé att somna om igen så gick upp och gjorde frukost och gick in och satte mig i sängen och kollade på tv. Inget kul fanns det, men det rörde sig :).

 

Apelsinjuice

 

 

Nehe, nu ska jag snart ta och gå in i duschen för att göra mig iordning lite :). Sophia kommer förmodligen hit senare! <3

 

See ya laaaater ;)     

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards