ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg under februari 2010

Av Therese - 20 februari 2010 12:44


GAAAAAAAAAALET mycket SNÖ!! :O


  



  


  


       

Av Therese - 17 februari 2010 19:25


Bäst! <3

 

 



  

Av Therese - 16 februari 2010 20:20


Inte funnits så jättemycket att göra tonight ;)

 

 

Lånade syrrans tröja ;). 

 

        

Av Therese - 16 februari 2010 18:16


Hej alla! :)

 

 

Ni vill inte veta hur arg jag är just nu! ÄR inte arg på någon i min närhet, så va inte oroliga :).

 

Det är självaste Prispress.com. Mamma hade fått tillbaka ett svar på om när min inlämmnade telefon skulle komma tillbaka, eller ja jag får ju en ny likadan modell ju.

 

  

 

Och just nu så håller de på att flytta upp deras lager och skit till Stockholm från Uddevalla! Det kunde dom inte sagt så man vetat varför det dröjer? :S. Så detta är anledningen till att jag inte fått den än! Dom kommer att komma igång igen den 25 februari alltså NÄSTA torsdag! :O. Vem sjutton vill vänta så länge! INTE JAG! På fredag är det två veckor sen vi skickade tillbaka den. Blir bara så otroligt arg för det är inte första gången det dröjer med deras service och leverans!

 

Kommer ALDRIG MER KÖPA NÅGOT DÄR! Hellre köper jag det dyrare!

 

  

Av Therese - 15 februari 2010 22:29


Inget bra bloggande varken idag eller igår :(.

 

Orkar bara inte, men allt är bra iaf :). Har fått vara med bästa hela eftermiddagen :). Fy fan vad kul vi har det nu för tiden ;), dubbelt så kul sen tidigare :).

Denna kommer bli en bra sommar fyllt med massa skratt, va så säker på det! :)

 

Åkte iaf hem till Figeholm vid 3 och så duschade Fia och packade nya kläder som hon skulle ha eftersom hon skulle till sin käresta :). Det vara bara att ta bilen och åka in till stna igen och vi åkte till McDonalds och beställde hem lite mat ;). Vilket anfall vi fick vid McDrivern ;) HAHA! Det är något med hennes bil som gör att man bara skrattar hela tiden eller så är det att man är i hennes sällskap haha xD. Något är det som gör att man inte kan få stopp på det ;D.

 

Ölskar tisdagsmornar då vi har sovmorgon :). Hon kommer och hämtar mig med ;). LYX!

 

Nehe, nu ska man väl plugga lite Religion :/. Trött med så fårse vad det ger :). Kan ju lite sen innan med så jaja!

 

  

Av Therese - 14 februari 2010 14:58




Hoppas ni får en bra dag :)

Hjärtliga hälsningar

 

  

Av Therese - 13 februari 2010 16:59


 

Kom ut från duschen för en halvtimme sen ungefär :).

Har legat och kollat på Solsidan som jag missade igår :( och passade på att kolla på måndagens avsnitt av Spårlöst. Så nu sitter jag bara här i sängen och i stort sätt inte gör något alls :p. Väntar på att maten ska bli klar :). Är superhungrig :O.

 

Galet seg dag har det varit. Känns så som det brukar kännas på söndagar och det är ju bara för depp när det är lördag liksom :S.


Tog lite annorlunda bilder ;).   


Blir nog att kolla på Melodifestiavalen ikväll om jag inte gör annat :). Sen är det ju alla hjärtans dag imon och det gillas inte :(

 

  

Av Therese - 13 februari 2010 11:57


Vad det blåste och snöade igår :O. Det såg inte så inbjudande att gå ut och gå t.ex haha :p. Inte för att jag hade det i skallen heller ;).

 

Pappa kom in och väckte mig vid 11 och frågade om jag ville följa med och kolla bil. Vi ska nämligen byta ut vår andra bil inom en snar framtid :). Den är så gammal nu och ska besiktas i veckan och vi vet inte om den är så okej ;). Om vi inte skulle få fortsätta köra med den kan jag ju säga att det brinner i knutarna på riktigt :S. Vi är beroende av två bilar för mamma penndlar till jobbet varje dag som ligger ungefär 3 mill norr om stan. Pappa jobbar i stan så jaa.

Hur som helst så var jag inte så jättesugen på att följa med när han frågade på grund av att jag var så trött :O haha. Men nu börjar jag piggna till :).

 

Ska in i duschen sen med :). Skönt!

Nu får det bli äggmackor som pappa kokat till mig nä han gjorde det till han själv och mamma :)

 

Hörs later ;)

 

  

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17
18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards